Tíz Hyundai Kona Electric került a Coca-Cola flottájába


A Hyundai Kona Electric modellflotta a Coca-Cola belga részlege szerint  a vállalat környezetbarát jármű- és partnerstratégiájának kulcsfontosságú részét képzi.

A január közepén megnyitó Brüsszeli Autószalon egyik sztárja mindenképpen a Hyundai Kona Electric lesz, amely a koreai autógyártó környezetbarát járműkínálatának fontos részét képzi. Az autó jelenleg hivatalosan ugyan már kapható az országban, ám az első példányok csak január elején érkeznek meg a kereskedőkhöz.   

Még mielőtt azonban az első vásárlók januárban átvehetik új Kona Electric modelljeiket, a Hyundai belga képviselete az első tíz darabos flottát a Coca Cola-Cola European Partners Belux vállalatnak adta át. A Coca-Cola ugyanis igyekszik a jövőben járműflottáját egyre nagyobb mértékben elektromos üzemű modellekre cserélni, a Kona Electric pedig tökéletes választásnak tűnik a vállalat számára.   

A Coca-Cola European Partners a kétféle teljesítrményszinttel és hatótávval elérhető Kona Electric modellek közül a nagyobb, 204 lóerős teljesítményű, 64 kWh akkukapacitással rendelkező változat mellett döntött. Ez az autó 449 kilométeres WLTP szabvány szerinti hatótávjával tökéletesen alkalmas a sokcélú mindennapi munkára, miközben két műszak között újratölthető. Ez az autó megfelelő villámtöltővel akár 54 perc alatt 80 százalékra tölthető.   

„A Hyundai viszonylag rövid idő alatt több lenyűgöző környezetbarát járművet is kifejlesztett, amelyre az új Kona Electric a legjobb példa" – mondta Olivier Sermeus, a Hyundai Belux marketingvezetője az autók átadásán. „ Ez az első olyan kompakt crossover a piacon, ami tisztán elektromos hajtásláncot kapott és ennek ellenére jelentős hatótávval rendelkezik. Az első tíz darab leszállításával a Coca-Cola European Partners kifejezte bizalmát termékeink iránt, mi pedig biztosak vagyunk benne, hogy példájukat más vállalat is követni fogja.”

„Mi a Coca-Cola European Partnersnél hiszünk abban, hogy fontos járműflottánk folyamatos zöldülése” – mondta Marc Devos, a Coca-Cola European Partners európai flottaigazgatója. „Ez a lépés összhangban áll a vállalat ’Ez az előrelépés’ fenntarthatósági programjával, amelynek részeként autóflottánk károsanyag-kibocsátásának értékét 2025-re 50 százalékkal csökkenteni fogjuk. Az új Hyundai Kona Electric tökéletesen illik ebbe a képbe.”   

Forrás: hyundai.be

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését