Koreában bemutatták a Hyundai Kona új verzióit


Dél-Korea legnagyobb autógyártója, a Hyundai Motor bemutatta a Kona 2020-as változatát, amely a benzines és dízelmotorokon túl immár hibridként is elérhető.

A 2017-ben bemutatott vadonatúj Kona kompakt crossover 2018-ban Spanyolországban elnyerte az Év Autója címet, amely mellett az idei év elején Detroitban is a legjobb hobbiterepjárók közé választották. A Hyundai most tovább bővítette a Kona kínálatát azzal, hogy az eddig benzines és tisztán elektromos modellek mellett immár dízelmotoros és hibridváltozatot is kínálnak. 

Az újonnan bevezetésre kerülő hibridváltozatban egy 1.6 literes benzines motor és egy hatfokozatú duplakuplungos váltó dolgozik össze a hibridrendszerben 105 lóerős teljesítményt és 170 Nm nyomatékot produkálva. Az új Kona Hybrid a szigorú koreai szabványok szerint 5,2 litert fogyaszt 100 km-en (WLTP:3,9 L/100km). A Hyundai Motor a Kona Hybrid modellben mutatja be elsőként a Blue Link kapcsolódási technológia legújabb „Autó-Otthon” szolgáltatását, amelynek révén a vezetők az autójukban ülve is vezérelhetik otthonuk világítását, a légkondicionálót, vagy a fűtést.   


A Hyundai emellett mostantól Koreában is forgalmazza a Kona dízelmotoros modelljének továbbfejlesztzett változatát. Ebben egy 1.6 literes SmartStream CRDi motor dolgozik 115, illetve 136 lóerős teljesítménnyel, a nyomatékmaximum pedig 280 és 320 Nm. A Hyundai szerint 4,2 százalékkal 5,7 liter/100 km-re csökkentették a Kona CRDi fogyasztását, amelyet mostantól összkerékhajtási rendszerrel is kínálnak. 

A Hyundai Motor az eddig Koreában kapható nyolcféle Kona változatot a 2020-as modellévre háromra csökkentette. A legújabb változatok mindegyike első ütközésvédelmi rendszerrel, sávtartó asszisztenssel és fáradtságfigyelő rendszerrel érkezik. A vásárlók ezen felül opcióként több autonóm vezetősegéd, köztük a távolságtartó tempomat, a sávkövető rendszer és az országúti vezetéstámogató rendszer közül választhatnak.   


A 2020-as modellévű Kona benzines változata 19,14 és 22,46 millió koreai von (kb. 4,6 és 5,4 mFt) között kapható, míg a dízelmodell 21,05 és 24,37 millió von (kb. 5 és 5,8 mFt) áron elérhető. Az új hibridverzió indulóára a csökkentett mértékű fogyasztási adóval és a környezetbarát autókhoz járó adócsökkentések után 22,7 millió von (kb. 5,4 mFt), míg a legjobban felszerelt Kona Hybrid 26,11 millió vonba (kb. 6,3 mFt) kerül Koreában. 

Forrás: pulsenews.co.kr

Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését