A Hyundai bővíti európai bemutatótermeit, felgyorsítva a lokalizációt

A Hyundai Motor bővíti európai bemutatótermeinek számát az értékesítés fellendítése érdekében és innovatív technológiákkal felszerelt járművek bemutatásával és különféle szolgáltatások nyújtásával az ügyfelekkel való kapcsolattartási pontok bővítését célozza. 

Az új bemutatótermek megnyitásával és az új járművek bevezetésével a Hyundai Motor azt tervezi, hogy 2030-ra több mint 50 százalékkal növeli értékesítését a jelenlegi szinthez képest. Iparági források szerint a Hyundai Motor nemrégiben hivatalosan is megnyitotta új bemutatótermét Bolognában, Észak-Olaszországban. 

A járművek egyszerű bemutatása mellett a vállalat itt olyan innovatív technológiákat is kiállít, mint például az amerikai Boston Dynamics robotgyártó leányvállalat Spot névre keresztelt robotkutyája, amely változatosabb mobilitási élményt nyújt a látogatóknak. A Hyundai Motor az idei évben több új bemutatóterem megnyitásával javítja az ügyfelek elérhetőségét Európában, köztük Olaszországban és az Egyesült Királyságban.

Európa a világ második legnagyobb villanyautó-piaca és számos globális autógyártó otthona, így a Hyundai Motor globális stratégiájának kulcsfontosságú tengelye. Különösen az amerikai üzleti élet válsággal néz szembe az autóipari vámpolitikák miatt, ami kiemeli a globális piac bővítésének fontosságát és Európa szerepe egyre jelentősebbé válik.

Európában a Hyundai Motor gyártóüzemei Csehországban és Törökországban találhatók, ami vámmentességet és lerövidített import eljárásokat tesz lehetővé, biztosítva az árak versenyképességét. Ezenkívül a gyártóüzemekben több ezer ember foglalkoztatásával munkahelyeket teremthet és erősítheti a helyi márka imázsát.

A Hyundai Motor nagyobb népszerűségre tett szert azzal, hogy a tavalyi év végén piacra dobta a Casper Electric (helyi nevén Inster) nevű kis elektromos modelljét, amely iránt nagy a kereslet Európában. Azóta számos modellcsaládot vezetett be, beleértve az IONIQ 9 nagy elektromos hobbiterepjárót idén júniusban. Jövőre tervezik az IONIQ 3, az IONIQ elektromos járművekre szakosodott márka kisméretű modelljének piacra dobását. Az IONIQ 3 gyártása várhatóan a törökországi üzemben történik majd, amely egy elektromos járműgyártó gyártósorral bővült nemrég.

A Hyundai Motor tervei szerint 2030-ra 830 ezer darabra kívánja növelni európai értékesítési volumenét új, helyi piacra tervezett elektromos járművek bevezetésével. A Hyundai Motor tavaly 534 360 darabot értékesített itt, ezzel a Kiával együtt negyedik éve egymás után megtartva a 4. helyet a piaci részesedésben.

A Hyundai Motor luxusmárkája, a Genesis is szorosabbra fűzi európai offenzíváját. A Genesis bejelentette, hogy Németország, az Egyesült Királyság és Svájc után belép Franciaország, Spanyolország, Olaszország és Hollandia luxusautó-piacára is. A terv az, hogy megszilárdítsa európai luxusmárka pozícióját azáltal, hogy üzleti tevékenységet folytat az öt fő európai autóipari piacon.

Különös tekintettel a Le Mans 24 versenyre, a Genesis Európa egyik legnépszerűbb motorsportversenyén való részvételt tervezi, hogy bizonyítsa a márka technológiai képességeit és széles körben népszerűsítse a Genesis egyedi formatervezését, nagy teljesítményét és jelenlétét, mint fiatal luxusmárka.

Forrás: businesskorea.co.kr

Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egyedi stílussal érkezik a Hyundai IONIQ 3 modellje

Szerviztörténet – első szervizen a Kia Niro EV

Már készül a Hyundai Tucson új generációja