Izgalmas tanulmányt hoz a Hyundai Genfbe
A Hyundai Motor olyan új koncepcióautót tervez a Genfi Autószalonon bemutatni, amely stílusával, megjelenésével az Érzéki Sportosság formanyelvet a következő szintre emeli.
A Hyundai Motor a közelgő Genfi Nemzetközi Autószalonon, 2020. március 3-án leplezi le vadonatúj elektromos Prophecy tanulmányautóját, amely a vállalat formatervezési nyelvének legújabb irányzatát fejezi ki. A koncepció egészen a kiállítás végéig, március 15-ig látható lesz. A tanulmány nem véletlenül kapta a Prophecy nevet, hiszen annak célja a Hyundai jövőbeli formatervezésének irányzatát meghatározni, miközben a Hyundai villanyautó-palettájának formatervezési ikonjává válik.
A Hyundai „Érzéki Sportosság” formatervezési filozófiájával összhangban az új koncepció gyönyörű sziluettet kapott, amelyet a széles hátsón kecsesen kidomborodó ívek egészítenek ki és együttesen kiváló aerodinamikát biztosítanak. A hátsó oldalon kialakított, hajóra emlékeztető vonalvezetést a beépített légterelők és hátsó lámpatest pixelfényei egészítik ki.
„A Prophecy tanulmányautó nem követi az autóipari trendeket” – mondja Sang-yup Lee, a Hyundai Motor globális formatervező központjának vezetője. „Ez az autó az időtlen szépséget hangsúlyozza, amely kiállja az idő próbáját. Ikonikus formája a Hyundai formatervezési spektrumának még szélesebb horizontok felé történő kibővítésére szolgál.”
A Prophecy villanyautó-tanulmányt március legelején, a Genfi Autószalonon mutatja be a Hyundai, ahol a „Valódi fejlődés az égben” koncepció keretében mutatják be az „Emberiség Fejlődése” márkairányzat által ihletett villamosítási stratégiájukat.
Forrás: hyundai.news