A Hyundai az egyik leginnovatívabb tömegmárka
A Center of Automotive Management (CAM) független autóipari kutatóintézet a 2023/2024-es AutomotiveINNOVATIONS Awards díjátadón összességében a második „leginnovatívabb volumenmárkának” nevezte.
Ezt a rangsort körülbelül ezer gyártótól származó innováció szigorú értékelése alapján határozták meg különböző kategóriákban, olyan tényezőkre összpontosítva, mint az eredetiség, az érettség és a vásárlói előnyök.
Az elmúlt években a Hyundai jelentős átalakuláson ment keresztül és az autógyártáson túl az intelligens mobilitási megoldások és az élvonalbeli technológiák piacvezetőjévé fejlődött. A vállalat jelentős összegeket fektetett be a kutatásba és fejlesztésbe, hogy olyan innovatív megoldásokat hozzon létre, amelyek a hagyományos közlekedésen túlmutató mobilitás jövőjét vetítik előre.
2023-ban a Hyundai Motor Europe bejelentette egy új üzletág, a Hyundai Connected Mobility (HCM) megalapítását. Ezen részleg célja a felhasználói élmény javítása, valamint a biztonságosabb, intelligensebb és összekapcsoltabb mobilitási mód előmozdítása. A HCM által vezérelt stratégiai újítások, valamint a Hyundai elmúlt évekbeli szélesebb körű fejlesztései nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy a CAM elnyerje ezt az elismerést.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a Center of Automotive Management a ’leginnovatívabb volumenmárka’-ként ismert el bennünket az autonóm vezetés és az ADAS területén" – mondta Marcus Welz, a Hyundai Connected Mobility vezérigazgatója. „Ez a díj megerősíti elkötelezettségünket a mobilitás átalakítása és az autós élmény újradefiniálása iránt azáltal, hogy összekapcsolt ökoszisztémákat hozunk létre, amelyek az ügyfelek igényeit helyezik előtérbe."
A szoftver által definiált járművek (SDV) koncepciójának átvételével a HCM személyre szabott, értéknövelt szolgáltatásokat kíván nyújtani digitális és összekapcsolt autótechnológiákon keresztül. Például a Bluelink® Services egy sor kapcsolódási funkciót kínál, amelyek valós idejű adatokkal, távoli hozzáféréssel és különféle autós funkciókkal javítják a vezetési élményt. Más digitális szolgáltatások, köztük az OTA (Over-the-Air) frissítések, az Igény szerinti Funkciók (FOD) és a Vehicle-to-Everything (V2X) alkalmazások szintén fontos szerepet játszanak az ügyfélélményben. Ezek az átfogó kapcsolódási és infotainment megoldások kulcsfontosságú tényezők voltak a CAM innovációs rangsorában.
Ezenkívül a HCM keretein belül működő MOCEAN Subscription digitális platformon keresztül rugalmas hozzáférést biztosít az autókhoz lehetővé téve a felhasználók számára, hogy hosszú távú tulajdonosi elkötelezettség nélkül is megtapasztalják a Hyundai termékkínálatát. Ez a szolgáltatás a kényelem és a rugalmasság révén szélesebb közönséget vonz.
A HCM a Hyundai globális ökoszisztémájának teljes skáláját kihasználja. A Hyundai szervezetekhez világszerte csatlakozva a HCM az ügyfelekkel való szoros kapcsolatból és visszajelzéseikből profitál. Ezen a szinergián keresztül a HCM célja, hogy javítsa az ügyfélélményt és olyan megoldásokat kínáljon, amelyek igazodnak a változó vásárlói igényekhez.
Forrás:hyundai.news