A Hyundai harmadik negyedéves profitja 21 százalékkal magasabb


Egykoron a Hyundai márkát úgy tekintették, mint manapság a kínai autógyártókat, amelyek olcsó és rossz minőségű autókat gyártanak.

A dolgok azonban megváltoztak az elmúlt pár évben és a vállalat hadat üzent a riválisoknakk mind minőségi, mind megbízhatósági fronton, amely különösen a mostani gazdasági válság idején elérte célját.

A Hyundai a vetélytársak rettegett ellefelévé vált, különösen meredeken emelkedő eladási és növekvő profitszámai miatt.

Nemrég a Hyundai Motor Company bejelentette, hogy az elmúlt harmadik negyedév során az eladások emelkedése és a profitráták javulása miatt 21 százalékkal 1,7 milliárd dollárra emelkedett a profitjuk július és szeptember között.

A világ ötödik legnagyobb autógyártója növelni tudta harmadik negyedéves profitját az előző év hasonló időszakához képest annak ellenére, hogy az árbevétele kissé csökkent az elmúlt évi adathoz viszonyítva.

Az autóipari elemzők szerint a negyedik negyedév során a Hyundai szép teljesítményre számíthat a gazdasági nehézségek ellenére.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

Egyedi stílussal érkezik a Hyundai IONIQ 3 modellje

Szerviztörténet – első szervizen a Kia Niro EV