A Hyundai elektromos Velosterével demonstrált a Pure ETCR

A Pure ETCR jövőre induló versenysorozata előtt egy látványos demonstrációs eseményt rendeztrk a spanyol Motorland Aragón pályáján, ahol Michelisz Norbi is első alkalommal vezethette a Hyundai Veloster N ETCR modellt.

A versenypálya teljes szélességét kihasználó struktúra nélkülözni fogja a versenyeken eddig megszokott indítólámpákat, amikor a világ első teljesen elektromos túraautó-bajnoksága 2021-ben kezdetét veszi. Ennek a szériának kiindulópontját jelentette a Motorland Aragón pályán megtörtént bemutató esemény.

A Pure ETCR versenyek drámai kiindulópontja a kapu. A versenyzőket véletlenszerűen csoportokba osztják az egyes versenyek kezdetén, ahol kiütéses formátumban állnak egymással szemben. Minden egyes kapu egy animált LED-képernyőt tartalmaz, amely bemutatja a sofőrt, aki arra vár, hogy autója erejét megmutathassa. Amikor a kapu kinyílik – véletlenszerű idő elteltével – az a lényeg, hogy a leggyorsabb sofőr azonnali előnyt szerez riválisaival szemben. A következőkben egy 10 km hosszú csata folyik a világ legjobb túraautó-versenyzőivel, akik a versenypálya minden centiméteréért megküzdenek, mivel céljuk az, hogy elsők legyenek a célvonalon, hibátlan teljesítménnyel.

A bemutatót a Hyundai vadonatúj Veloster N ETCR versenyautójával végezték el – amelybe elsőként integrálták az ETCR műszaki csomagját. Az elektromos versenyautó a WTCR – FIA Túraautó-világkupa győztes i30 N TCR autókkal versenyzett és bemutatta a villanyautó lenyűgöző gyorsulási képességét. A Veloster N ETCR vezetőülésében pedig a 2019-es WTCR bajnok Michelisz Norbert ülhetett be elsőként, míg csapattársai, Gabiele Tarquini és Luca Engstler az i30 N TCR versenyautókban próbáltak vele lépést tartani. 


„Nagyon menő dolog volt ott ülni hármasban, ilyen kevés különbséggel autózni egymás között” – mondta Michelisz Norbi. „Amikor az igazi csaták elkezdődnek, azt hiszem, az hihetetlenül akciódús lehet. Izgatottan várom már. Az indulás szintén csodálatos. Azt hiszem, ez valami olyasmi, amit a rajongók nagyon fognak élvezni."

„A mai nap nagyon jelentős a Pure ETCR számára, hiszen bemutattuk az indítókapunkat, amely teljesen egyedi látványt nyújt a nemzetközi versenyszíntéren” – mondta Xavier Gavory, a Pure ETCR versenysorozat igazgatója. „Majdnem egy év telt el a koncepcióval és a fejlesztéssel, így rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy ezeket itt, a Motorland Aragón pályáján bemutathatjuk."

Forrás: pure-etcr.com


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei