A Hyundai márkaértéke emelkedett a leginkább



A dél-koreai Hyundai Motor Company márkaértéke hatalmasat lépett előre, hiszen az a  legutóbbi felmérés szerint 24,4 százalékot növekedett.

Az Interbrand idén is összeállította a 100 legnagyobb márkaértékkel rendelkező termékek, márkák listáját, amelynek idén egyértelműen a Hyundai a győztese, amely az autóipari vállalatok közül a legnagyobb mértékben, összesen 24,4 százalékkal növelte értékét, így a márkaneve immár 7,5 milliárd dollárt ér.

A Hyundai az elmúlt nyolc évben fokozatosan jutott egyre magasabb szintre az Interbrand listáján. Amíg 2005-ben még a 84 helyen állt, addig idén már az 52. helyet foglalja el olyan nagy márkanevek társaságában, mint az Apple, a Google, vagy éppen az Amazon.  

A vállalat az igen versenyképes piacon és a nehéz gazdasági körülmények ellenére sikeresen növelte értékét, amelynek fő irányvonala jelenleg a minőség javítása a Modern Premium márkakoncepció bevezetésével, amelynek célja a legkedveltebb márkává válni, illetve a vásárlók elvárásain felül teljesíteni.

Forrás: rushlane.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egyedi stílussal érkezik a Hyundai IONIQ 3 modellje

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

Szerviztörténet – első szervizen a Kia Niro EV