A Kia az intelligens töltéssel és a jármű otthoni szolgáltatásaival fokozza villanyautói képességeit

A Kia az intelligens töltési és a járműből otthonba (V2H) szolgáltatásainak bevezetésével fejleszti villanyautó-kínálatának energiagazdálkodási képességeit Európa és az Egyesült Államok egyes régióiban. 

Ez a kezdeményezés az első lépést jelenti a Hyundai Motor Group globális kezdeményezésében, amelynek célja a jármű-minden (V2X) szolgáltatások fejlesztése. Az intelligens töltés február végétől Hollandiában és a V2H vészhelyzeti biztonsági mentési szolgáltatások bevezetése az Egyesült Államok egyes államaiban a fokozatos bevezetés kezdetét jelenti. Ezek a kezdeményezések megalapozzák az ilyen szolgáltatások további integrálását a Hyundai Motor villanyautó-kínálatába, mivel a csoport azon dolgozik, hogy az elektromos járműveket energiahatékony, összekapcsolt központokká fejlessze, amelyek túlmutatnak a hagyományos közlekedésen.

A Kia intelligens töltési szolgáltatása, amely a Kia villanyautós ügyfelei rendelkezésére áll Hollandiában, a napközben ingadozó áramdíjak kihasználásával segít az elektromos járművek tulajdonosainak optimalizálni a töltési költségeit. Ez lehetővé teszi az elektromos járművek tulajdonosai számára, hogy villanyszámlájukat csökkentsék azáltal, hogy alacsonyabb díjszabású időszakokban töltik járműveiket.

Az Apple App Store-ból és a Google Play Áruházból ingyenesen letölthető Kia Smart Charge alkalmazás bármely otthoni töltővel kompatibilis. Ez koordinálja a járműtől és az energiaszolgáltatótól származó adatokat azért, hogy a rendszer az autót a legköltséghatékonyabb időpontban töltse fel. Az év végén a Kia egy Járműből Hálózatba (V2G) szolgáltatással bővíti kínálatát, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy a többletenergiával kereskedjenek úgy, hogy áramot táplálhatnak vissza a hálózatba.

Az Egyesült Államokban a Kia szintén február végével vezette be V2H szolgáltatását hét államban, köztük Kaliforniában. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a Kia EV9 vészhelyzeti áramforrásként szolgáljon az áramkimaradások idején, csökkentve ezzel az üzemzavarokat. Ezenkívül lehetővé teszi a jármű számára, hogy energiát tároljon, amikor alacsony az áramdíj és visszatáplálja azt az otthonába akkor, amikor magasabbak az árak, így csökkentve a háztartási energiaköltségeket.

A Kia emellett elkötelezett amellett, hogy V2H szolgáltatását több régióra és járműre is kiterjessze, kiemelten kezelje a kulcsfontosságú piacokat és szorosan együttműködjön a szabályozó testületekkel. A vállalat együttműködik a kaliforniai főbb közművekkel, hogy tovább bővítse V2G programját. Ezek a kezdeményezések összhangban állnak a Hyundai csoport tágabb elképzelésével, miszerint az elektromos járműveket alapvető energiaforrásokká kell átalakítani, csökkenteni az ügyfelek villamosenergia-költségeit és javítani az energiaellenálló képességet.

„A Hyundai Motor Group globális járműből-mindenre (V2X) kezdeményezésének részeként a Kia új energiaszolgáltatásait úgy tervezték, hogy az elektromos járművek tulajdonosai számára ne csak nagyobb kényelmet, hanem jelentős előnyöket is kínáljanak a költségmegtakarítás és az energiagazdálkodás terén” – mondta Soo Kim Heung, a Hyundai Motor Group ügyvezető alelnöke és globális stratégiai központjának vezetője. „Azáltal, hogy elektromos autóink szerepét a szállításon túlra is kiterjesztjük, megerősítjük a Kia vezető pozícióját a gyorsan fejlődő elektromos járművek energiaszektorában. Az olyan innovatív megoldások integrálása iránti elkötelezettségünk, mint a V2H és a V2G, biztosítja, hogy a Kia az élen járjon ebben az átalakulásban, fenntarthatóbb és összekapcsoltabb jövőt teremtve ügyfeleink számára.” 

Forrás: kianewscenter.com

Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

Egyedi stílussal érkezik a Hyundai IONIQ 3 modellje

Szerviztörténet – első szervizen a Kia Niro EV