Európai kereskedői előtt vázolta terveit a Hyundai


Több mint 2 600 jelenlévő részvételével Madridban tartották a Hyundai Motor pán-európai kereskedői konferenciáját, ahol az autógyártó megosztotta terveit legfontosabb munkatársaikkal, az autókereskedőkkel.

A február 13 és 15 között megrendezett esemény a "Következő szint: Utazásunk 2021-be" hangzatos címet kapta, amelynek keretein belül a vállalat bemutatta következő ötéves stratégiáját és vízióját kereskedelmi partnerei számára. A mostani esemény a Hyundai Motor valaha volt legnagyobb ilyen jellegű rendezvénye volt, ahol első alkalommal gyűlt össze a teljes európai kereskedőhálózat. A 48 órás rendezvény programjait a madridi IFEMA kiállítási központ két csarnokában tartották, amelynek együttes területe elérte a 24 ezer négyzetmétert.    


A vállalat vezetői bemutatták azon stratégiákat és új kezdeményezéseket, amelynek révén a vállalat 2021-re Európa első számú ázsiai autómárkájává válhat. A témák között volt kereskedelmi megközelítés és márkaélmény elősegítése csakúgy, mint a vevőszolgálathoz, illetve kiskereskedelmi stratégiákhoz kapcsolódó rendezvény is. 

A rendezvény egyik csúcspontja az új autók bemutatása volt, amelynek során a résztvevők megismerkedhettek néhánnyal abból a 30 új típusból, amit a vállalat a következő öt évben Európában be kíván vezetni. Ezek között vannak olyan típusok és változatok, amelyek teljesen új területnek számítanak a Hyundai számára, így többek között a vállalat olyan kulcsfontosságú termékcsoportokra kíván fókuszálni, mint a hobbiterepjárók, illetve a környezetbarát autók szegmense. 


"A Hyundai Európa egyik legjobban növekvő autómárkája, amely az elmúlt tíz évben 86 százalékkal tudta növelni eladási darabszámait" - mondta Hyung Cheong Kim, a Hyunda iMotor Europe elnök-vezérigazgatója. "Most pedig a következő szintre szeretnénk eljutni, célunk, hogy folytassuk sikertörténetünket és Európa első számú ázsiai márkájává váljunk. Ezen célkitűzésünk megvalósításában kereskedőhálózatunk kulcsszerepet játszik. A mostani pán-európai konferenciánkon arra ösztönözzük kereskedőpartnereinket, hogy a Hyundaijal együtt ők is fektessenek be a jövőbe, hogy készen álljanak az utazásunkra 2021-ig."

A kereskedők pozitívan nyilatkoztak az esemény méretéről, amely a Hyundai márka erejét sugározta. A Hyundai hosszú távú kilátásaiba bepillantva elmondták, magabiztosan tudnak a jövőben tervezni és felkészülnek az új termékek fogadására. A visszajelzésekben megemlítik azt az erős benyomást, amelyet a koreai legfelsőbb vezetés és formatervezők hagytak a résztvevőkön, akik között Peter Schreyer, a Hyundai csoport formatervezési elnöke is jelen volt. 


A Hyundai Motornak több mint 1 600 kereskedése van Európában, amelyek több mint 2 ezer kirendeltséggel rendelkeznek a kontinens 31 országában. a hagyományos értékesítési pontok mellett a márka úttörő szerepet játszik a digitalizáció terén is. Ennek alapjaként szolgál a Click2Drive kereskedés Madridban, két Rockar Hyundai üzlet Londonban és a legújabb Click-To-Buy lehetőség, amely egy teljesen újszerű online vásárlási folyamatot kínál az angol vásárlóknak. 

A Hyundai jelenlegi modellkínálata az egyik legfiatalabb az európai versenytársak között - a legidősebb modell az i20, amely csupán két éve jelent meg a piacon. A jövő növekedési tervét új modellek alapozzák majd meg, amelyek segítségével még többen választják majd a Hyundait. Az első ilyen modell a jövő hónapban megrendezésre kerülő Genfi autószalonon tartja világpremierjét, ám a márka további meglepetéseket is tartogat még idén.

Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését