Új dallamok útján a Hyundai
A Hyundai világszerte vadonatúj márkadallamot választott magának, amelyet mostantól az összes márkával kapcsolatos megjelenésnél a világ minden pontján a koreai márkával azonosítanak.
A figyelmesebbek talán már kiszúrták, hogy a Hyundai egy ideje már nem azt a orgonadallamot használja pl. a videóinak végén, amit eddig, hanem egy annál lágyabb melódiát választott. A megbízást a berlini Why Do Birds zeneipari szakembergárdája csaknem másfél évvel ezelőtt kapta meg, amikor 2015 nyarán számos neves jelentkező közül kiválasztották erre a feladatra.
Az új művet tehát nemrégen kezdte használni a márka, amely az összes lehetséges területen, így az autóbemutatóktól a telefonos segélyszolgálatokig minden területen leváltja az eddig használtat sőt, a jövőben forgalomba kerülő Hyundai modellek ilyen hanggal köszöntik a vezetőt minden egyes beszállásnál és kiszálláskor.
"Egy egész hanguniverzumot hoztunk létre, amely hosszú távon meghatározza a márkát" - mondta Alexander Wodrich, a Why Do Birds ügyvezetője. A szakember és 12 tagból álló csapata egy egész hanggyűjteményt, valamint a zenészek számára szóló előírásokat hoztak létre a Hyundai megbízásából.
A dallam vezérmotívuma egy egyszerű 6 elemből álló és felfelé ívelő hangjegy, amely a Hyundai dallam alapját adja és márkadallamként könnyen azonosítható. Ez dinamikus, egyszerű, egyértelmű és egy nyílt hangjegyben végződik, ami a jövőbe vezető utat hivatott szimbolizálni. "A hangzást szándékosan a legegyszerűbbre rövidítettük" - mondja Wodrich, aki azt is elmondta, a dallamot hallgatva semmi sem vonja el a figyelmet a márkáról.
A Hyundai Motor egyik alelnöke, Wonhong Cho szavaival: "Ezzel is alátámasztjuk, hogy a márka ígérete univerzálisan alkalmazható, amire vásárlóink támaszkodhatnak függetlenül attól, hogy éppen hol tartózkodnak, ugyanazt a hozzáállást kapják."
Forrás: horizont.net
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!