A Hyundai tulajdonosok márkahűségben megelőzik a Toyotát, Hondát



A Hyundai márka folytatja útját a csúcsra. A Kelley Blue Book legújabb közleménye szerint a koreai autógyártó termékeit vásárlók márkahűség terén megelőzik a Hondát, Toyotát, a Fordot, illetve a Subarut. A KBB.com által összegyűjtött online értékesítési adatok szerint a Hyundai tulajdonosok 52,3 százaléka keresett a neten további Hyundai modellt az első negyedévben. Ugyanebben az időszakban a Honda tulajdonosok 49,7 százaléka, míg a Toyota tulajdonosok 47,7 százaléka tette ugyanezt.
A KBB.com felmérése szerint a Ford tulajdonosok 45,4 százaléka keresett második autót a neten, míg a Subaru tulajdonosok 44,8 százaléka klikkelt a japán márka más termékére.

Tény persze, hogy az ilyen jellegű felmérések nem tükrözik tökéletesen a márkahűséget, ám az a tény, hogy ilyen nagyszámú jelenlegi Hyundai tulajdonos kíváncsi a márka további kínálatára, mindenképpen fontos kiindulópont ahhoz, hogy a márka jövőbeli vásárlójává váljon valaki.  

http://www.autoblog.com/2011/07/19/hyundai-bumps-toyota-honda-from-top-of-owner-loyalty-charts/#continued

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei