Minden idők legjobb első félévét zárta a Hyundai Európában


  • A márka eladásai az év első hat hónapjában elérték a 208 225 darabot
  • A rekord darabszám 2,8 százalékos piaci részesedésnek felel meg; a Hyundai az év végére 3%-os eredményt tűzött ki célul
  • A vadonatúj, középkategóriás i40 segít új magaslatokba emelni a márkát Európában

A Hyundai minden idők legjobb első féléves értékesítési eredményét könyvelhette el Európában: az év első hat hónapjában soha korábban nem adott még el 200 000-nél több autót a dél-koreai márka. Az ACEA adatai szerint a Hyundai 2011 januárja és júniusa között 208.225 darab gépkocsit értékesített Európában. Ez 9,1 százalékkal magasabb, mint 2010. azonos időszakában, és 2,8 százalékos piaci részesedéshez segítette a márkát.

A Hyundai mostani rekord eredményével (ahogyan harminc hónapja megszakítás nélkül) ismét túlszárnyalta az európai újautó-piacot: míg a júniusban eladott 36.811 darab gépkocsi 9,8 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, az összesített európai piac átlagosan 8,1 százalékkal rosszabbul teljesített, mint 2010 júniusában.

Az év első felében a Hyundai Europe legkelendőbb modellje az i30 volt. Az európai gyártású i30, amely ebben a hónapban ünnepli negyedik születésnapját, idén már több mint 50.000 példányban talált gazdára. Az ix35 vonzereje is töretlen, a dinamikus formaterv, a kiváló minőség, az osztályelső üzemanyag-fogyasztás és az ultramodern jellemzők kombinációja csaknem 40.000 eladott autót eredményezett január és június között.

A vadonatúj i40 európai forgalmazása pedig ebben a hónapban veszi kezdetét. A modell egy új piaci szegmenst nyit meg a Hyundai előtt; a középkategóriás kombit kifejezetten az európai vásárlók számára tervezték és fejlesztették ki.

„2011. első felében töretlenül folytatódott a Hyundai 2010-es rekord teljesítménye. Hatalmas öröm számunkra, hogy most először több mint 200.000 darab gépkocsit adtunk el az év első hat hónapjában. A Hyundai erőteljes termékkínálata folyamatosan új vásárlókat csábít a márkához, és olyan bázist teremt számunkra, amelynek segítségével új távlatokat érhet el a márka Európában. Új modelljeink fokozatosan átalakítják azt a képet, amely az európai ügyfelekben a Hyundairól él; vásárlóink ma már nem csak tudatosan, de a szívükkel is a Hyundai mellett döntenek. Ezt a trendet erősíti az i40 is; az új modell fontos szerephez jut a Hyundai azon célkitűzésének megvalósításában, hogy az év végére elérjük a 3 százalékos piaci részesedést.
A 2010 elején bevezetett új Hyundai modellekhez hasonlóan az i40 is megkapja a Hyundai teljes körű, ötéves Tripla 5 szolgáltatási csomagját, így az európai vásárlók ötéves, teljes körű garanciának, ötéves országúti segélyszolgáltatást, valamint öt éven át érvényes, évenkénti átvizsgálásnak örvendhetnek”- hangsúlyozta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei