A Hyundai középmotoros erőforrást fejleszt
A Hyundai Motor Group nemrég közzétett filmjében egy fontos fejlesztést hozott nyilvánosságra, amikor a vállalat MR (Midship Rear) erőforrásának fejlesztését közvetlenül egy szereplő erősítette meg.
A Hyundai csoport egy vadonatúj középre helyezett, nagy fordulatszámú, nagyteljesítményű, hátsókerék-meghajtásra optimalizált erőforrást fejleszt. Közvetlenül a Hyundai motortervező csapata erősítette meg, hogy a középre helyezett motor nem csupán koncepció, hanem egy aktív kutatás-fejlesztési projekt, ahol egyedi mérnöki kihívásokat kell megoldani és a márka jövőbeli járműveinek teljesítmény-szabványainak újraértelmezésére ad lehetőséget.
A már meglévő motorokkal ellentétben a középmotoros (MR) elrendezést teljesen új felépítési megközelítés jellemzi, amely innovatív megoldásokat igényel a Hyundai legjobb mérnökeitől. A projekt nemcsak technológiai ambíciói miatt jelentős, hanem azért is, mert képes megerősíteni a Hyundai hírnevét a nagyteljesítményű járművek globális piacán.
Azáltal, hogy nyilvánosan elismerték az MR motor fejlesztését, a Hyundai Motor Group csapatának videója jelzi a vállalat készségét a vezető sport- és hiperautó-gyártókkal való versenyre, annak ellenére, hogy még nem erősítették meg, milyen típusú autó kapja meg a megtiszteltetést, hogy ezt a motort hordozhatja.
Az MR motor projekt felfedezése – a videóban látható nyílt kommunikációnak köszönhetően – megerősíti a Hyundai mérnökcsapatainak előremutató szellemiségét és azt az elkötelezettségüket, hogy a rajongók és a vásárlók számára egyaránt új generációs eredményeket nyújtsanak. A Hyundai új motorfejlesztésének megerősítése érdekes lehetőségeket vet fel a Hyundai N nagyteljesítményű járművek jövőjével kapcsolatban, különösen az N RM koncepcióautók örökségét tekintve.
Az RM („Racing Midship”) koncepcióautó-sorozat lehetővé tette a Hyundai számára, hogy élvonalbeli motorelrendezésekkel és középmotor-konfigurációkkal kísérletezzen a szuperautószerű kezelhetőség és agilitás érdekében. Az olyan modellek, mint az RM14, RM15, RM16, RM19 és RM20e, nagyteljesítményű turbómotorokat és elektromos hajtásláncokat egyaránt alkalmaztak.
Forrás: thekoreancarblog.com



