A Hyundai kiállítással ünnepli a százmillió autós mérföldkövét

A Hyundai Motor a szöuli Hyundai Motorstúdióban megrendezett „Egy lépéssel tovább” kiállításának ünnepélyes megnyitásával ünnepli történelmi vívmányát, miszerint 100 millió járművet gyártott világszerte. 

A kiállítás bemutatja a 100 millió darabos gyártási mérföldkő mögött meghúzódó mozgatórugókat, és kifejezi a Hyundai háláját azoknak az ügyfeleknek, akik részesei voltak az utazásnak. Ez a kiállítás a Hyundai Motor ulszani gyárában szeptember 30-án megtartott 100 milliós gyártási ünnepség folytatása. Ezen az eseményen a vállalat átadta új tulajdonosának a 100 millió utáni első járművet, egy IONIQ 5-öt, ezzel is kifejezve a márka háláját ügyfeleinek megingathatatlan támogatásukért.

„Több ezer alkatrészre és darabra van szükség egy autó megépítéséhez, több millió ember közös erőfeszítésével, akik sok éven át vettek részt a kutatás-fejlesztésben, a tervezésben és a gyártásban” – mondta Sungwon Jee, a Hyundai Motor alelnöke és globális marketing igazgatója. „Szeretnénk rávilágítani ezekre a kulisszák mögötti erőfeszítésekre, amelyek a 100 millió autó gyártása során történtek és elmesélni a Hyundai Motor hagyományos autógyártóból vezető intelligens mobilitási megoldások szolgáltatójává való átalakulásának történetét." 

Az öt emeleten átívelő kiállítás az első emeleten kezdődik a 100 millió darabig tartó utazás bemutatásával, kezdve a Cortina Mark 2-vel, a Hyundai Motor első sorozatgyártású modelljével és a Pony, a Hyundai Motor első önálló fejlesztésű modelljének bemutatásával. A második emelet visszatekintést nyújt arról, hogy a Hyundai hogyan segítette ügyfelei életét és bemutatja a Hyundai Motor főbb gyárainak történetét, beleértve a gyártási folyamatok időbeli alakulását.

A kiállítás harmadik emelete bemutatja a 100 millió jármű gyártási mérföldkövének elérésében világszerte szerepet játszó mozgatórugóit, három ikonikus modellre összpontosítva: az első generációs Sonata, az első generációs Elantra és a Scoupe modellekre fókuszálva. Ezek a járművek jól példázzák a Hyundai Motor könyörtelen törekvését, hogy „egy lépéssel tovább” kerüljön hihetetlen teljesítményének elérése érdekében.

Az első generációs Sonata bemutatta a Hyundai mesterségbeli tudását és a termékminőség javítása iránti elkötelezettségét. Az első generációs Elantra állandó kurrens termékként egy automatizált gyártósor bevezetésével megalapozta a cég 100 millió darabos gyártási képességét. Az Scoupe – az Alpha sorozattal, a Hyundai első saját szabadalmaztatott motorjával – úttörő volt a sportautó-szegmensben Dél-Koreában és bemutatta a vállalat mérnöki képességeit.

A kiállítás negyedik és ötödik emeletén a márka modern hobbiterepjáró-kínálata látható – Santa Fe, Kona és az Inster; és elektromos járművek kínálata – IONIQ 5, IONIQ 5 N és IONIQ 6. Ez az utolsó rész a Hyundai Motor jövőjére fókuszál, mivel még „egy lépéssel tovább” lép és hagyományos autógyártóból intelligens mobilitási megoldások szolgáltatójává válik.

A kiállítás a Hyundai Motor megingathatatlan elkötelezettségét bizonyítja az innováció, az ügyfelek elégedettsége, valamint a folyamatos növekedés és siker jövője iránt. A kiállítás egy hónapig, október 10. és november 10. között kerül megrendezésre, a belépés minden látogatónak ingyenes. 

Forrás: hyundai.com

Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését