Az új Hyundai IONIQ 6 N megkapta végleges karosszériáját

A Hyundai Motor fejlesztői intenzíven dolgoznak a frissített IONIQ 6 N sportmodelljén, amelynek újabb fázisaként a prototípusok megkapták végleges karosszériaelemeiket, köztük az RN22e tanulmányhoz nagyon hasonló méretes hátsó szárnyát is. 

Miután a Hyundai IONIQ 6 N változatának korai tesztöszvérét a németországi Zöld Pokol közelében kapták lencsevégre, ezúttal Dél-Koreában első alkalommal sikerült olyan kémfotókat készíteni egy IONIQ 6 N prototípusról, amelyen gyártásra kész karosszériaelemek is láthatóak. Ennek megfelelően a prototípus már mindazokkal a mostanra már klasszikussá vált N-szériás kiegészítőkkel rendelkezik, amelyeket a szériagyártású IONIQ 6 N sportautó is viselni fog.

A korábban Németországban lefotózott tesztpéldány még az IONIQ 6 jelenlegi karosszériáját viselte, ám több ponton már azon is látszott, hogy a típusból egy nagyteljesítményű változat készül. Ilyenek voltak a kiszélesített kerékívek, a nagyobb fékek feltűnő vörös féknyergekkel és az impozáns 20 colos kerekek, amelyek a jármű fokozott teljesítményére utalnak. A tesztjármű nyomtávját is jelentősen kiszélesítették, ami arra utalt, hogy a stabilitásra és a kezelhetőségre kell összpontosítani, hogy megfeleljen elektromos teljesítményének. csíkokkal, N kerekekkel és szemet gyönyörködtető légterelővel rendelkezik.

A dél-koreai utcán nemrég elcsípett tesztautó azonban vastag álcázást viselt magán, amely alól azonban kikandikálnak a jellegzetesen átszabott osztott fényszórók,jelezve, hogy ez már az IONIQ 6 frissítése lesz. Alatta azonban a feszülő álca alatt is látszik a szélesebb alsó légterelő idom, illetve a vörös csík egyértelműen jelzi a jármű hovatartozását. 

A szélesített első légterelő jellegzetes N-szériás sportfelnikre fordul rá, amely mellett a küszöbtoldatok is felkerültek a tesztautóra. Tovább haladva az autó hátsó része ugyanúgy takarva van, mint anno az IONIQ 6 bemutatása előtt, most azonban már tudhatjuk, hogy az autó egy áramvonalas kacsafarokban végződik. A ponyva alatt viszont azt is sejteni lehet, hogy a hagyományos helyett egy jóval nagyobb, szélesebb hátsó spoiler kerül hátra, ami nyilván jót tesz az autó stabilitásának. 

Ezeket a sejtéseket aztán a pár napja Németországban lencsevégre kapott IONIQ 6 N prototípus teljes mértékben meg tudta erősíteni, az ugyanis ponyva helyett csupán egy vékony álcamatricát viselt magán, így az N verzió szabadon álló hatalmas hátsó légterelőjét sem takarta el semmi. Ugyanígy nem takarta szinte semmi az autó frontkiképzését sem, amely alapján megállapítható, hogy az autó jóval markánsabb, a Sonata modellhez hasonló fényszóró-kialakítást kap, azonban a villanylimuzin fényforrásai sokkal vékonyabbnak, kompaktabbnak tűnnek.  

Az új IONIQ 6 N technikai részletei ugyan még nem kerültek nyilvánosságra, azonban az új elektromos sportlimuzin várhatóan megkapja ugyanazokat az elemeket, amit az IONIQ 5 N-ben már bemutattak. Így a minimum 650 lóerős autó választható virtuális motorhangokat, virtuális váltót,  driftmódot is kap, amely mellett még több új őrült funkciót is beépítenek majd, hogy ezekkel is fokozzák a modell versenyképességét. 

Forrás: thekoreancarblog.com

Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését