Megújult a 2014-ben nyílt szöuli Hyundai Motorstúdió

A Hyundai Motor bejelentette, hogy a Hyundai Motorstúdió Szöul, a márka elsőként létesített élményközpontja egy teljeskörű felújítást követően újra megnyitotta kapuit és megújult külsővel és témáival várja látogatóit.

A 2014-ben megnyílt Hyundai Motorstúdió Szöul az elmúlt évtizedben közkedvelt ügyfélkommunikációs térré vált, amely túlmutat egy egyszerű autószalonon, mivel mobilitási kiállítások, kulturális és művészeti tartalmak, valamint a márka irányvonalát tükröző tesztvezetési programok központjává vált, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy közvetlenül megtapasztalják a Hyundai járműveket és termékeiket. A Hyundai Motor azért vállalkozott erre a megújulásra, hogy visszatérjen az autók lényegéhez, és a "játszótér minden autós ízléshez" koncepciója jegyében változatos autós tartalmakat mutasson be, beleértve az örökséget, az életmódot és a versenyzést.

A Hyundai Motornál úgy tervezték meg a teret, hogy ne csak kiállítások megtekintésére és élményprogramokban való részvételre szolgáljon, hanem közösségi és autós játszótérként is, ahol az ügyfelek interakcióba léphetnek egymással is. Továbbá a Seo Architects, a Hyundai Motorstúdió Szöul eredeti tervezéséért felelős építészeti céggel együttműködve készült terv megőrizte eredeti identitását, olyan elemeket építve be, mint a csövek és acéllemezek, amelyek az erőforrás-körforgás filozófiáját testesítik meg, miközben hatékonyan átalakították őket az új autóipari tartalomhoz igazodva.

A felújított Hyundai Motorstúdió Szöul első és második emeletén kap helyet az Autó Könyvtár, egy változatos és mélyreható autóipari tartalomélmény, amelyet a CCC-vel (Culture Convenience Club), a Tsutaya Books japán könyvesbolt márka megalkotójával és üzemeltetőjével együttműködve hoztak létre. A Tsutaya Books vezető japán multikulturális tér márkaként ismert, amely életmód- és ízlésjavaslatokat kínál, lehetővé téve a látogatók számára, hogy felfedezzék saját személyes preferenciáikat, túllépve egy könyvesbolt puszta fogalmán.

A Tsutaya a könyvek és tárgyak integrálásának szakértelmét kihasználva az immerzív élmény megteremtése érdekében, az Autó Könyvtár egy gondosan válogatott gyűjteményt kínál, amely körülbelül 2 500 könyvet és 500 autóipari kiállítási tárgyat tartalmaz, okosan elrendezve az Örökség, Életmód és Innováció részlegeken. 

A Vintage Gyűjtemény, amely olyan gyűjthető vintage tárgyakat tartalmaz, mint a miniautók, katalógusok és emblémák, várhatóan jelentős figyelmet fog kelteni a rajongók körében. Egyes tételek a kiállítás mellett megvásárolhatók is, beleértve a legendás Camel Trophy terepjáró verseny limitált kiadású csomagját. A gyűjtemény a Hyundai Motorhoz és az autóipar egészéhez kapcsolódó könyvek széles választékát is tartalmazza, beleértve az autós életmódról, például a szabadtéri tevékenységekről, a kempingezésről és az utazásról, valamint a jövő technológiájáról és a mobilitási vízióról szóló könyveket.


A Hyundai Motorstúdió Szöul harmadik és negyedik emelete kiállítótereknek van szentelve, ahol a látogatók gyorsan bepillantást nyerhetnek a Hyundai Motor új járműveibe. A harmadik emeleten a 10. évfordulóját ünneplő N sportmárka számára külön helyiséget alakítottak ki. A látogatók itt megismerkedhetnek a márka kutatási és fejlesztési erőfeszítéseivel és eredményeivel a nagyteljesítményű járművek terén. A kiállítás számos különleges tartalmat kínál, többek között az RN24 Guruló Labort, amely a következő generációs villamosítási víziót testesíti meg, az N Performance Parts Falát, az IONIQ 5 N DK Edition modellt és egy versenyjáték-zónát is.

A negyedik emeleten a Hyundai exkluzív elektromos járműmárkája, az IONIQ lesz látható. Egy 108 modellautót bemutató fal lehetővé teszi a látogatók számára, hogy különböző színkombinációkban megtapasztalják az IONIQ márkát, mélyebb termékélményt nyújtva a járműkiállítás mellett. Végül az ötödik emeleten található a HMS Club Lounge, egy kizárólag a tagság számára elérhető tér, amelyet a Hyundai Motorstúdió Szöul újranyitásakor indítottak el. A HMS Club Lounge-ban új járműkutatási és fejlesztési történeteket mutatnak be kizárólag a tagok számára, valamint egy közös munkateret is kínálnak különféle autóipari tevékenységekhez, beleértve a tagsági találkozókat.

A Hyundai Motorstúdió Szöul tervei szerint továbbra is rendszeres ügyfélélmény-tartalmakat kínálnak, beleértve a Comet-et, klubprogramokat, beszélgetési programokat, ahol a résztvevők autóipari szakértőkkel találkozhatnak, és tesztvezetéseken vehetnek részt szakértő guruk mellett. „Korea reprezentatív autógyártójaként a Hyundai Motor folyamatosan arra törekszik, hogy olyan vállalattá váljon, amely az egyszerű gyártói mivoltán túl az autóipari kultúrát is vezeti” – mondta a Hyundai Motor egyik képviselője, majd hozzátette: „A Hyundai Motorstúdió Szöul egy olyan térré válik, amely határok nélkül öleli fel az autókultúra széles skáláját és a sokszínű ízlésvilágot, így ezt a kultúrát az autórajongók közreműködésével teszi teljessé.”

Forrás: motorgraph.com

Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egyedi stílussal érkezik a Hyundai IONIQ 3 modellje

Szerviztörténet – első szervizen a Kia Niro EV

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt