A Hyundai bemutatta újrahasznosított járműanyagokból készült divatkollekcióját
A Hyundai Motor bemutatta a „Re: Style” névre keresztelt újrahasznosított divatprojektjének harmadik éves kollekcióját, amely az autógyártási folyamatok során kidobott anyagokat használja.
A „Re: Style 2021” a L’Eclaireur és a Boontheshop divatszalonokkal együttműködésben Szöulban és Párizsban mutatkozott be. A három vállalat részvételével megvalósuló egyedülálló együttműködés kiemeli a Hyundai Motor egyre növekvő elkötelezettségét a környezetbarát gyártás, a kreatív külsős együttműködés és a környezettudatos fogyasztók iránti elkötelezettség mellett. A Hyundai Motor, a L’Eclaireur és a Boontheshop közötti együttműködés a két divatcég közös elkötelezettségét tükrözi a környezetbarát termelés és a könnyen hozzáférhető és hordható divatcikkek kínálata iránt.
„A Re: Style idei harmadik éves bemutatkozásával a Hyundai Motor folytatja azon elkötelezettségét, hogy az „emberiség fejlődését”, a márka jövőképét és célkitűzéseit elősegítse” – mondta Thomas Schemera, a Hyundai Motor globális marketing igazgatója és Ügyfélélmény Divíziójának vezetője. „Folyamatosan fokozzuk a világ különböző iparágaival folytatott együttműködéseinket, hogy fenntartható jövőt teremtsünk. A Re: Style 2021 egy ezek között és reméljük, hogy ez a projekt világszerte a fiatal vásárlók középpontjába kerül és megértik a anyagmaradványok hatását közös környezetünkre, és azt, hogyan tudjuk kreatívan és gyakorlatilag újrafelhasználni azokat.”
A L’Eclaireur és a Boontheshop online és offline üzleteiben tizenkét divatcikk, köztük dzsekik, pulóverek, cipzáras kapucnis pulóverek, rövid- és hosszúszárú nadrágok kaphatók korlátozott mennyiségben. Az offline boltok október 14-től 28-ig két hétig működnek, míg az online boltok (leclaireur.com, sivillage.com) négy hétig egészen november 10-ig.
Az idei Re: Style esetében az autógyártásból megmaradt anyagokat, például légzsákokat és biztonsági öveket használtak fel. Ezenkívül a Hyundai IONIQ 5-be beépített környezetbarát anyagokat, például a Bio PET palackokat és az újrahasznosított szálakat is felhasználták, amelyek javítják a viselhetőséget és a bioanyagok divat és azon túli felhasználásának lehetőségeit is demonstrálják.
„A divatkereskedelemért felelős vállalatként mindig aggódtunk amiatt, hogy a kidobott ruházati anyagok milyen hatással lehetnek Földünkre” – mondta Michael Hadida, a L’Eclaireur vezérigazgatója. „Tehát az autógyártásból származó viselhető darabok újrafelhasználásával és a megtermelt nyereség más projektekbe való átirányításával reméljük, hogy létre tudjuk hozni az előnyös fenntarthatósági ciklust és egyedülálló módon hozzájárulunk bolygónk megmentéséhez.”
DJ Kim, a BoontheShop ügyvezető igazgatója hozzátette: „Rendkívül jelentőségteljes a Hyundai Motorral együtt részt venni ebben a kreatív és értéknövelő együttműködésben. Reméljük, hogy a Re: style 2021 új érdeklődést és közösségi megértést vált ki a mai tudatos fogyasztókban vásárlási döntéseikről, amelyek figyelembe veszik közös környezetünk holisztikus jellegét is.”
E termékek értékesítéséből származó bevételt a Hyundai Motor különböző fenntartható projektekre fordítja, a L’Eclaireur és a BoontheShop közös elkötelezettségük alapján pedig csatlakozik az ügyhöz. Az alábbi online film Doona Bae színésznőt, KyoHwan Koo színészt és Shudu influencert mutatja be, akik Re: Style termékeket viselve világítják meg a kampány célját és filozófiáját.
Forrás: hyundaimotorgroup.com