A Hyundai felavatta új indiai székházát

A Hyundai Motor India az ország legnagyobb autóexportőreként és első intelligens mobilitási partnerként a vállalat fennállásának 25. évfordulóján felavatta vadonatúj székházát.

A Hyundai Motor India felavatta új, modern vállalati központját az indiai Gurugramban. Az avató ünnepséget Haryana miniszterelnöke, Shri Manohar Lal is megtisztelte jelenlétével. A Hyundai Motor India vállalati központja a mobilitás területén és azon túl is utat nyit a zökkenőmentes fejlődés irányába, miközben a „szebb holnap átalakításának központja” is lesz egyben.

„Kihasználva az indiai kiválóság 25 éves erejét, a Hyundai Motor India újabb jelentős mérföldkövet ért el azzal, hogy megnyitja a legkorszerűbb új vállalati központját Gurugram szívében” – mondta megnyitó beszédében SS Kim, a Hyundai Motor India Ltd. vezérigazgatója. „Ez az új  épület a Hyundai és az indiai nép összetartozásának útját jelképezi. A HMI új vállalati központja a Hyundai „Fejlődés az Emberiségért” globális jövőképének alapelveire épült. Az emberek és a környezet iránti erős elkötelezettség mellett ez a központ az innováció középpontja lesz és a Hyundai Motor India „Haladás az emberekért, prosperitás a bolygóért” elképzelését valósítja meg. Továbbá erős értékeinken és a Hyundai megingathatatlan szellemén keresztül új tehetségeket ápolunk majd ebben a létesítményben és egy jobb holnap létrehozása érdekében a megkülönböztetés támaszpontjává válunk.”

Annak érdekében, hogy az új vállalati központ tökéletesen összhangba hozza az emberi kölcsönhatásokat a természettel és a technológiával, a Hyundai Motor India kifejlesztett egy koncepciót, amely a testet, az elmét és a lelket testesíti meg, páratlan élményt nyújtva az otthontól távol tartózkodó alkalmazottak otthonérzetének kialakítása érdekében. A „test” lehetővé teszi az egyének számára, hogy összeköttetésben érezzék magukat, kifejlesszék az egység szellemét és szinergiákat használjanak ki az együttműködés fokozott szintje érdekében. Az „elme” elősegíti a kollektív intelligenciát, elősegíti a gondolatok egységességét, erősíti a kapcsolatokat és ápolja a „jövőképet”. A „Lélek” azt mondja: „Jólét az emberiségnek”, és mélyebbre merül, hogy hozzájáruljon az emberiség kölcsönös fejlődéséhez. Ezen elemek tökéletes összevonása vezetett a „jobb holnap központja” létrehozásához.

A legmodernebb létesítményt több mint 28 ezer négyzetméter beépített területtel alakították ki, amely több szempontot tartalmaz, hogy bátorítsa az egyéneket és az érdekelt feleket. Technológiai felkészültsége és emberközpontú jövőképe révén a Hyundai Motor India gondosan összehangolta azokat az elemeket, amelyek energiával, pozitivitással, harmóniával, természettel és technológiával gazdagítják az ökoszisztémát.

Felelős és gondoskodó márkaként a Hyundai Motor India mindig elsőbbségbe helyezi a társadalom támogatását. A Hyundai Motor India több mint 4 milliárd dollárt fektetett be Indiában és 17 regionális irodával és 2 449 ügyfélkközponttal rendelkezik Indiában. Az új vállalati központ egy újabb bizonyíték, amely segít megvalósítani a „Haladás az emberekért, Jólét a bolygóért” elképzelést. A Hyundai Motor India az „India kortárs és technológiai úttörőmárkájává válása” céljából olyan  stratégiai üzleti irányt dolgozott ki, amely magában foglalja a szoftverközpontú átalakulást. Ebből az irányból a vállalat szinergiákat fejleszt ki a technológiák széles spektrumában, amilyen például a Connected, az IoT, az AI és a Big Data.

Továbbá, hogy elérje stratégiai üzleti irányának célkitűzéseit és „kortárs és technológiai úttörőmárkává váljon Indiában”, a Hyundai Motor India öt stratégiai pillért fog követni, hogy új vevőértéket teremtsen: Változatos üzleti architektúra, egyedülálló mobilitási élmény, intelligens gyártás, az ügyfelek minőségi ideje és a felelősségteljes, gondoskodó márka.

2021 jelentős év a Hyundai Motor India számára, amely az évek során számos mérföldkövet elérve lépésről lépésre növekedett. Az iparágban leggyorsabban elért 10 millió autós termelés elérése a 25 év sikeres befejezésével és az új szegmensben bemutatott Hyundai Alcazar közelmúltbeli bevezetésével a Hyundai továbbra is arra törekszik, hogy újraértelmezze mobilitását a legértékesebb indiai ügyfelei számára.

Forrás: hyundai.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei