A Hyundai csoport egyetlen márkába integrálja kapcsolódási szolgáltatásait

A dél-koreai Hyundai csoport a jövőben egyesíteni kívánja autómárkáinak külön kapcsolódási márkáit azért, hogy kielégítse a vásárlók azon fejlett, kapcsolódási szolgáltatások iránti növekvő igényét, amelyek mára a vásárlások alapvető szükségletévé váltak.

Iparági források szerint a Hyundai Motor Bluelink, a Kia UVO és Genesis Connected Services szolgáltatásait hamarosan egyetlen kapcsolódási szolgáltatásmárka alatt fogják kezelni, hogy a Hyundai, a Kia és a Genesis járművek tulajdonosai egyetlen egységes okostelefonos alkalmazás használatával összekapcsolhassák járműveik infotainment rendszerét az autók egyes rendszereinek, így az ajtók, ablakok és a fűtés, szellőzés, vagy a légkondicionáló rendszer távoli eléréséhez. 

A Hyundai Motor Group még 2003-ban indította útjára első kapcsolódási autószolgáltatását Mozen néven, amely egyben Dél-Korea első telematikai szolgáltatása is volt, majd a Hyundai Motor és a Kia 2012-ben, a Genesis pedig 2017-ben indította el saját kapcsolódási márkáit. 

Egyelőre nem dőlt el, hogy a koreai autóipari óriás mikor dobja piacra egyesített kapcsolódási márkáját, de a bejelentés hamarosan várható, mivel a gyártó azt a célt tűzte ki, hogy járműkapcsolódási szolgáltatásában idén elérje a 10 millió tagot. A vállalat szolgáltatását jelenleg Koreában, az Egyesült Államokban, Kínában, Kanadában, Indiában, Európában és Oroszországban kínálja és azt tervezik, hogy a szolgáltatás lefedettségét a világ összes országára is kiterjesztik. A program keretében a Hyundai Motor Group együttműködik az amerikai Nvidia chipgyártó vállalattal azért, hogy minden új járművébe integrálja fejlett infotainment rendszerét.

Az Over The Air (OTA) frissítési lehetőség mostantól elérhető a Hyundai, a Kia és a Genesis szinte minden járművéhez. A csak az autójavításhoz és -karbantartáshoz szükséges szoftverfrissítéseket manuálisan kell elvégezni az egyes márkák szervizközpontjában, kivéve a Genesis első, teljesen elektromos GV60 hobbiterepjárója esetében, amely az éteren keresztüli frissítési lehetőséggel is rendelkezik.


Az autógyártók aktívan fejlesztik integrált kapcsolódó autószolgáltatási rendszereiket márkáik számára. A Porsche a közelmúltban 25 nyelven 47 országban indított egy integrált MyPorsche alkalmazást, amely lehetővé teszi a tulajdonosok számára, hogy távolról vezérelhessék és ellenőrizhessék a 2016 után gyártott Porsche modellek tankolási/töltési feltételeit, hatótávolságát, aktuális pozícióját és egyéb jellemzőit.

A japán Toyota azt tervezi, hogy 2025-re elindítja saját, Arene névre keresztelt operációs rendszerét, amely olyan fejlett műveletek kezelésére szolgál, mint az önvezetés, az akkumulátorkezelés, a szórakoztatás és a navigáció. Leányvállalatai, például a Subaru, valamint beszállítói és független startup fejlesztői a jövőben szintén használhatják majd az Arenét, a Toyota pedig most azon gondolkodik, hogy olyan licenszmodellt hozzon létre, ahol az Arene autóipari szoftverplatformját elérhetővé teszi más autógyártók számára is.

Forrás: hpulsenews.co.kr

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését