Új mozifilmben tűnik fel a vadonatúj Hyundai Tucson
A Sony Pictures hamarosan bemutatásra kerülő „Uncharted” című filmjében a vadonatúj Hyundai Tucson különleges „Bestia” prototípusként sokoldalú képességeit és futurisztikus formavilágát érvényesíti.
A TUCSON „Bestia” mellett olyan népszerű szériagyártású modellek is feltűnnek a február 11-én bemutatkozó filmben, mint a vadonatúj Hyundai Tucson, a Genesis G90, a Genesis G80 és Genesis GV80. A film az Egyesült Királyságban mutatkozik be, majd február 18-án az Egyesült Államokban és más globális piacokon is megjelenik.
„A vadonatúj Tucson egy nagyteljesítményű SUV, amely megfelel a kincskereső kaland kihívásainak. Az „Uncharted” játékot rajongók milliói kedvelik világszerte, ezért izgatottan várjuk, hogy járműveink képességeit és technológiáit olyan módon mutathassuk be, amely kreatív és illeszkedik a Sony Pictures filmjéhez” – mondta Thomas Schemera, a Hyundai Motor globális marketingvezetője, a vállalat ügyfélélmény-részlegének vezetője. „A közelmúltban a „Pókember: Nincs hazaút” produkcióval folytatott együttműködésünk óriási sikert aratott az IONIQ 5 és a Tucson népszerűsítésében, így alig várjuk, hogy ezt a lendületet az „Uncharted” filmmel tovább építhessük.”
A Sony Pictures akció-kalandfilmje a Naughty Dog azonos című, „Uncharted” című, népszerű PlayStation videojátékára épül. A filmben a tolvajt, Nathan Drake-et (Tom Holland) beszervezi a tapasztalt kincsvadász Victor „Sully” Sullivan (Mark Wahlberg), hogy visszaszerezze a Ferdinand Magellan által 500 évvel ezelőtt elvesztett vagyont. Ami a páros rablási munkájaként indul, az egy világraszóló versennyé válik azért, hogy elcsípjék a jutalmat a kegyetlen Moncada (Antonio Banderas) előtt, aki azt hiszi, hogy ő és családja a jogos örökös. Ha Nate és Sully megfejtik a nyomokat és megfejtik a világ egyik legrégebbi rejtélyét, az 5 milliárd dollár értékű kincset és talán még Nate rég elveszett testvérét is megtalálják, de csak akkor, ha megtanulnak együtt dolgozni.
A kaliforniai Irvine-ban működő Hyundai Formatervezési és Műszaki Központ és a Sony Pictures együttműködésében született a Tucson „Bestia” koncepció, amelynek masszív külseje megerősített lökhárítókkal, gumiabroncsokkal és más, terephasználatra kész kiegészítőkkel rendelkezik, amelyek felpezsdítik a kincsvadászatot. „A Hyundai csapata egy szórakoztató globális kampányt hozott létre, amely tökéletesen megragadja az „Uncharted” kalandos hangvételét, és tovább erősíti, hogy miért ilyen nagyszerű partnerek” – mondta Jeffrey Godsick, a Sony Pictures Entertainment globális Együttműködésért és Márkamenedzsmentért felelős alelnöke, valamint a helyalapú szórakoztatásért felelős vezetője.
A film marketingtevékenységének részeként a Hyundai Motor globális TV-reklámot indított Tom Holland főszereplésével, valamint számos digitális és helyszíni promóciós tevékenységet végez. A 60 másodperces „Autómosó” című reklámfilmben Holland Nathan Drake-ként tűnik fel, aki sárba borított Tucson terepjárójával érkezik a helyi autómosóba és tele van különféle kincskereső eszközökkel és műtárgyakkal. Nathan megpihen az autómosóban, amíg a Tucsont tisztává varázsolják és készenáll a következő kalandra. A 30 másodperces változat a nézett televíziós műsorok részeként kerül adásba az Egyesült Államokban, Európában, Koreában és más globális piacokon 2022 februárjában.
A Hyundai Motor „Uncharted” kampánya a Sony Pictures vállalattal 2020 májusában kötött globális többmozis promóciós együttműködésének része , amely termék- és technológiai innovációkon keresztül a vállalat emberközpontú mobilitási jövőképét mutatja be. A Hyundai Motor sikeres együttműködése a „Pókember: Nincs hazaút” filmjét követi, amely minden idők 10 legnagyobb bevételt hozó globális mozija közé tartozik, és jelenleg is játsszák a mozikban.
Következő lépésként a Hyundai Motor beépül a „Pókember: Irány a Pókverzum (Első rész)” című filmbe, amely a kritikusok által elismert, Oscar-díjas animációs film, a „Spider-Man: Irány a Pókverzum” folytatása és premierje 2022 októberében várható.
Forrás: hyundai.news