A Hyundai LEGO kockákból épített hirdetőtáblát

A Hyundai Motor India bemutatta az ország legnagyobb, LEGO kockákból készült kültéri installációját, amivel a vállalat legújabb Exter modelljén keresztül az ügyfelek kívánták inspirálni, hogy gondolják újra elképzeléseiket és tapasztalják meg új modelljüket. 

Az egy hónapig tartó bemutató készen áll arra, hogy leköti a közönséget, mivel LEGO kockáival újradefiniálja az installációs marketinget az autóiparban. A hirdetőtábla célja a Hyundai Exter lenyűgöző és lebilincselő bemutatása, valamint a márka „Gondolkodj kültérben. Gondolj az Exter-re” kommunikációjának pozícionálása.

„A Hyundainál mindig olyan új és innovatív eszközökre törekszünk, amelyek lekötik és izgatják fogyasztóinkat. Nagyon izgatottak vagyunk, hogy bemutathatjuk ezt az innovatív kültéri LEGO építményt, amely tisztán 302 406 LEGO kockából áll és tehetséges LEGO művészek és felnőtt LEGO rajongók (AFOL) munkájával jött létre. Ez a telepítés a Hyundai Exter bevezetési kampányunk középpontjában áll, újradefiniálva a kültéri marketinget és a márkakapcsolatot” – mondta Virat Khullar, a Hyundai Motor India Ltd. marketingosztályának vezetője, majd hozzátette:

„A kültéri installációs marketing mindig is kulcsfontosságú pillére volt fogyasztóink csábításának és kapcsolattartásának, közvetítve márkánk lelkét. Példa erre a törekvésre a Hyundai Exter kültéri LEGO kockákból álló táblájának telepítése. Ezzel az új kezdeményezéssel egyszerűen megkavarjuk a kültéri installációk világát, hangsúlyozva a „Gondolkodj kültérben. Gondolj Exter-re” kommunikációnkat.” 

Ez a Hyundai Exter LEGO kockák kültéri installáció mindössze 4 rövid nap alatt készült el és elnyerte az Ázsia Rekordok Könyvének és az Indiai Rekordok Könyvének a „LEGO kockák felhasználásával készült legnagyobb felhalmozása” címét. Megdöbbentő 302 406 darab LEGO kockát hangszereltek meg ennek a remekműnek a kialakításához, amely 28 képzett LEGO Művész szenvedélyéről és tehetségéről tanúskodik, akik több mint 1 200 órát szenteltek az alkotásnak.

A LEGO felnőtt rajongói (AFOL-ok), akik LEGO művészek, életre keltették ezt a víziót, elindítva a kültéri installációk új korszakát. Ez a törekvés nemcsak a Hyundai határok feszegetése iránti elkötelezettségét bizonyítja, hanem egyben rekordot is jelent. A hirdetőtábla 2023. augusztus 19. és szeptember 17. között látható az indiai Cyberhubban, Gurugramban.

A Hyundai Exter a modernitás és a felfedezés szimbóluma, amelyet arra terveztek, hogy magával ragadja az indiai MZ generációs vásárlók szabad szellemét. „Gondolkodj kültérben, Gondolj az Exterre”, a kulcsfontosságú márkakommunikáció magában foglalja a vándorlás és a felfedezés lényegét, amely ezt a belépőkategóriás SUV-ot jellemzi. Az „Érzéki Sportosság” identitást, a fejlett technológiát és a szegmensben vezető biztonsági és kényelmi jellemzőket megtestesítő dizájnjával az Exter újradefiniálja szegmensének mércéit.

Forrás: mediabrief.com

 Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését