Koreában bemutatták a Hyundai Tucson frissített változatát
A Hyundai a héten Dél-Koreában bemutatta a világszerte népszerű Hyundai Tucson modellfrissített változatát, amely 3 év után finomított dizájnnal, megújult belsővel és kibővített kényelmi felszereléseivel igyekszik megfelelni a vásárlók elvárásainak.
A Hyundai Tucson negyedik generációja még 2020 szeptemberében mutatkozott be a nagyvilágnak, így három év elteltével a koreai vállalat most bemutatta a típus frissebb, továbbfejlesztett változatát, amellyel megerősíti versenyképességét a piacon. A Tucson legújabb változata robusztus és dinamikus külső dizájnt testesít meg, amelyet belső kifinomultság és praktikum egészít ki. A Hyundai a robusztus külső elemek megvalósítására összpontosított, miközben az N Line modell sportos megjelenését is kihangsúlyozta.
Az új Tucson formanyelvében folytatja a „Paraméteres Dinamika” formatervezési témát, masszívabb és kiterjedtebb kiállásba emelve a jármű megjelenését. A szögletes vonalakkal és a parametrikus ékszer formájú rejtett menetfény lámpáival jellemezhető frontrész a Santa Cruz platós kisteherautóhoz hasonló erőteljes benyomást kelt, míg a hátsó lökhárító díszléce és az egységes alsó védőlemez a szélesebbnek ható megjelenéshez is hozzájárul.
Az utastérben elhelyezett vadonatúj panorámás ívelt kijelző és a vízszintességet hangsúlyozó lebegő konzol bőséges teret és praktikusságot kínál, a kifinomultság új szintjére emelve a Tucson belső kialakítását. A 12,3 hüvelykes műszeregység és az infotainment rendszer integrálása a luxus érzését biztosítja, az újgenerációs „ccNC” infotainment rendszerrel együtt.
A Hyundai az új Tucson modelljét az infotainment és kényelmi funkciók széles skálájával szerelte fel, így biztosítva a termék hosszú távú versenyképességét. A jármű támogatja az éteren keresztüli szoftverfrissítéseket, és olyan szolgáltatásokat tartalmaz, mint a Bluelink streaming. Ezenkívül a fejlett infotainment specifikációk közé tartozik az Apple CarPlay, az Android Auto, az útdíjfizetéshez e hi-pass, a Digitális kulcs 2 és a belső ujjlenyomat-hitelesítési rendszer, amely kategóriáján felül fokozza a kényelmet.
Ezen túlmenően a mérnökök fejlett vezetéstámogató technológiákat is beépítettek a vezetési élmény fokozása és a vezetési kényelem növelése érdekében, miközben a második sorban elhelyezett oldallégzsákok és az alváz megerősítése révén javították az általános ütközésbiztonságot is. Az új Tucson olyan, vásárlók által kedvelt felszerelésekkel is rendelkezik, mint a fejlett hátsó utasfigyelő, a Head-up kijelző, a beépített menetrögzítő kamera, az elektromos csomagtérajtó, a külső tükrök és a vezetőülés memóriarendszere, amelyek az elvárásokat is felülmúló kényelmet biztosítanak.
Az új Tucson olyan fejlett vezetési üzemmód technológiák révén is javítja a vezetési élményt, mint az Auto Terrain Mode, amely nagy szélben is javítja a vezetési stabilitást, valamint a fejlesztők számos zajcsökkentő intézkedést is tettek a nyugodt utazás élménye érdekében. A hibrid modelleknél a hajtómotort használó „E-Motion Drive” rendszer mind a vezetési teljesítményt, mind az utasok kényelmét növeli.
Az új Tucson Dél-Koreában 1.6 literes T-GDI benzinmotorral és ennek hibridváltozatával, valamint 2.0 literes CRDi dízelmotorral kapható. Az alap 1.6 turbós verzió ára 27,71 millió és 34,39 millió koreai von (kb. 7,4 és 9,2 mFt) között mozog, míg a hibridek ára felszereltségtől függően (és a Koreában hibridekre igénybe vehető adókedvezmények után) 32,13–38,58 millió von (kb. 8,6 és 10,3 mFt). A dízelmotoros verziókért 30,13 és 36,81 millió vont (kb. 8 és 9,8 mFt) kérnek a koreai Hyundai kereskedésekben.
Az új Tucson jelentős előrelépést jelent a Hyundai jelenlegi hobbiterepjáró-kínálatában, újradefiniálva a kiválóságot a középkategóriás szabadidő-autók szegmensében. Továbbfejlesztett dizájnjával, fejlett technológiájával és ügyfélközpontú funkcióival az új Tucson figyelemre méltó választás a kategória rajongói számára.
Forrás: thekoreancarblog.com, motorgraph.com