A Hyundai csoport a J.D. Power technológiai felmérésének élén

A Hyundai Motor Group bejelentette, hogy három autómárkája – a Genesis, a Hyundai Motor és a Kia – a J.D. Power 2022-es USA Technológiai Élményindexén (TXI) a magas szintű fejlett technológiáinak elismeréseként kimagasló eredményt ért el.

A Genesis az első helyen végzett összesítésben a prémium márkák között immár a második egymást követő évben. Az innovációs index 643-as pontszámával a Genesis átütő győzelmet aratott, több mint 50 ponttal megelőzve a második helyezettet. „A Genesis örömmel kínálja ügyfeleinek a legújabb technológiákat díjnyertes járműkínálatunkban” – mondta Claudia Marquez, a Genesis Motor Észak-amerikai operatív igazgatója. „Nagyon örülünk annak, hogy a tanulmány eredményei elismerik elkötelezettségünket az ügyfeleink vezetési élményének javítására összpontosító technológiák bevezetése iránt." 

Eközben a Hyundai Motor immár harmadik egymást követő évben a legmagasabb helyen végzett a tömegpiaci márkák között, a Kia pedig újabb kiváló eredménnyel a második helyen végzett. „Termékfejlesztési és kereskedői képzési stratégiáink középpontjában az ügyfeleink igényeinek megfelelő fejlett technológiai megoldások biztosítása áll” – mondta Ricky Lao, a Hyundai Motor Észak-amerikai terméktervezési igazgatója. „A kulcs az, hogy ezeket az innovatív funkciókat felhasználóbaráttá tegyük és az ügyfelek széles köre számára kínáljuk őket. Széleskörű ügyfélkezelést is oktatunk a márkakereskedőinknek azért, hogy a vásárlók a járműveikkel együtt legjobb élményt kapják." 

Összesen 84 165 tulajdonos válasza alapján, akiket 90 napos új, 2022-es modellévű járművek birtoklása után kérdeztek meg, a TXI-tanulmány 35 autóipari technológiát elemzett négy kategóriába sorolva: kényelem, feltörekvő automatizálás, energia és fenntarthatóság, valamint infotainment és kapcsolódás. A tanulmány egy 1 000 pontos skálán méri, hogy az egyes autóipari márkák mennyire hatékonyan dobják piacra technológiáikat.

"A Kia továbbra is a J.D. Power VDS (megbízhatóság) és az APEAL (érzelmi érték) tanulmányokban elért lenyűgöző helyezéseit hozza, a leginnovatívabb márkák között való elismerés pedig megerősíti a Kia univerzális vezető státuszát az iparágban” – mondta Steve Center, a Kia America ügyvezető igazgatója és alelnöke. „A vásárlók ilyen magas elégedettsége miatt számos területen, beleértve a tervezést, a megbízhatóságot és most az innovációt, nem fogunk ülni a babérjainkon, hanem továbbra is a fejlesztés minden területén előre fogunk haladni." 

Mind a „Piac mélysége”, mind a „Kivitelezés kiválósága” egyenlő súllyal szerepelt a végső pontozásban, értékelve a fejlett technológiák elterjedését a gyártó kínálatában, valamint a vásárlók a megvalósítás minőségéről alkotott saját értékelését. A tanulmány eredményei nemcsak a technológiai innováció, hanem a megbízhatóság és a vevői elégedettség iránti elkötelezettséget is bizonyítják a Hyundai Motor Group mindhárom autóipari márkájánál.

Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését