A Hyundai megnyitotta Korea legnagyobb élményközpontját
A Hyundai Motor Group megnyitotta Dél-Korea legnagyobb vezetési élményközpontját a Hangkook Tire & Technology tesztüzemének területén, ahol a foglalkozások évente 15 ezer ember számára lesznek elérhetőek.
A koreai Hankook gumiabroncsgyártó májusban hozta létre tesztközpontját összesen 1,26 millió négyzetméteres területen, ahol hétfőtől csütörtökig teszteli termékeit, majd a helyszínt kölcsönadja az autógyártónak, amely pénteken és szombaton tesztelheti ugyanott a járműveit. A megnyitó ünnepségen részt vett Eui-sun Chung, a Hyundai Motor Group ügyvezető elnöke, a Hankook elnöke, Cho Hyun-beom, a dél-chungcseong tartomány kormányzója, Kim Tae-heum és más iparági illetékesek.
„Ez a központ a Hyundai Motor Group azon szándékát testesíti meg, hogy a jövőbeli mobilitás lehetőségét elhozza az ügyfelek hétköznapi életébe" – mondta Chung elnök üdvözlő beszédében. „Arra fogunk törekedni, hogy a látogatók számára innovatív vezetési élményt nyújtsunk és egyben hozzájáruljunk a regionális fejlődéshez."
A vezetési élményközpont nyolc pályából áll a fékezés, a gyorsulás, a drift, a szlalom, a terep és három további vezetési szempont teszteléséhez. A Hyundai Motor egy 100 223 négyzetméteres, kétszintes épületet is emelt a vezetési élményközpontban, ahol ügyfelei kipróbálhatják a virtuális versenypálya-szimulátort a valódi tesztvezetés előtt. A központban egykiállítótér is található az új modellek és koncepcióautók bemutatására, valamint egy pihenőhely, ahol a vásárlók étkezhetnek.
A fentieken túl a HMG vezetési élményközpont szeptembertől különböző képzési programokkal várja ügyfeleit. A képzések során a vezetési alapismeretektől a magas szintű technikákig tanítják a hallgatókat. Szakértő instruktorok ülnek be az autóba az ügyfelek mellé, hogy gyakorlati tanácsokat adjanak a tesztvezetés során. Ez a foglalkozás évente körülbelül 15 ezer ember számára lesz elérhető.
Mindeközben a Hyundai Motor nagyteljesítményű autók fejlesztésével és az olyan globális motorsport kihívásaival, mint a WRC, arra törekszik, hogy járműveinek teljesítményét javítsa. Az autógyártó azért nyitotta meg új élményközpontját, hogy elősegítse a jobb vezetési kultúra kialakítását az országban, miközben bizalmat épít a járműveinek teljesítménye iránt. Az autógyártó azt tervezi, hogy a Hyundai, Kia és Genesis autók „kiváló" teljesítményét népszerűsíti és lehetővé teszi, hogy több vásárló megismerje a márkát és a legújabb autóipari technológiát.
Jelenleg a BMW üzemeltet autós élményközpontot az incheoni Yeongjong-szigeten, a Mercedes-Benz pedig egy másik létesítményt működtet a Yonginban, Gyeonggi tartományban található Everland Speedway-en, amelyet a Samsung C&T-től bérel.
Forrás: koreatimes.co.kr, koreaherald.com