Indiában már megújult a Hyundai i10

A Hyundai Motor indiai képviselete nemrég bevezette a kínálatába a helyi piacon Grand i10 Nios néven forgalmazott kisautó megújult változatát, amellyel együtt a kizárólag ott gyártott lépcsőshátú Aura változat is ráncfelvarrást kapott. 

A Hyundai hivatalosan is leleplezte a Grand i10 Nios modellfrissítését Indiában. Az életciklusa közepén járó modell frissítésének részeként a kisautó immár felfrissült külsővel, valamint új technológiával és biztonsági felszerelésekkel rendelkezik. Az autót a nemrég megrendezett 2023-as Új-Delhi Auto Expo kiállításon mutatták be, ahol a felfrissített Aura kompakt szedán is kiállításra került.

A ráncfelvarrás során a legnagyobb változás az autó elején történt, ahol a Grand i10 Nios új első lökhárítót kapott, amely egy megnövelt, feketére fényezett hűtőrácsnak ad helyet. A hűtőrács mindkét oldalán új, három nyílalakú LED menetfényeket helyeztek el az oldalsó szívónyílásokkal együtt. Oldalt a kisautó új, 15 colos könnyűfém keréktárcsáiról ismerhető fel. A másik jelentős frissítés hátul található, ahol a Grand i10 Nios új LED hátsó lámpákkal rendelkezik, amelyet egy fénysáv köt össze. 

A belső térben a kisautó elrendezése változatlan, viszont új a szürke üléskárpitozás, a bőrborítású kormány, új a világítás a lábtérben és a fémbevonat az ajtókilincsek belső oldalán. Miközben a Grand i10 Nios megőrizte a 8 colos, Android Auto és Apple CarPlay funkcióval is ellátott érintőképernyőt, a hátsó szellőzőnyílásokat, az automatikus klímaszabályozást és a vezeték nélküli mobiltöltőt, mostantól további technikai funkciókat is kapott. Ilyenek az automata fényszórók, Type-C USB portok, sebességtartó és a guminyomásfigyelő rendszer, a biztonságról pedig immár szériában 4 légzsák és blokkolásgátló gondoskodik, de opcióként 6 légzsák, menetstabilizáló és Isofix rendszer is elérhető. 

A megújult Grand i10 Nios motorházteteje alatt nincs változás: továbbra is ugyanaz az 1.2 literes benzinmotor hajtja, amely 83 lóerőt és 113,8 Nm-t ad le és 5 fokozatú manuális vagy AMT sebességváltóval párosul. Emellett gyárilag beépített CNG-készlettel is elérhető az 1.2 literes benzinmotor, amivel az autó 69 lóerőt és 95,2 Nm forgatónyomatékot teljesít és kizárólag 5 fokozatú sebességváltóval rendelkezik. A megújult Grand i10 Nios azonban nem kapja meg a korábbi változatok 100 lóerős, 1.0 literes turbómotorját, mivel annak gyártása megszűnt.

A Grand i10 Nios mellett megújult a típus lépcsőshátú változata is, amely egyenesebb frontrészt és kétrészes hűtőrácsot kapott. A hűtőrács és a motorháztető között van egy vékony sáv, ahol a Hyundai logója található, míg az alsó rész szinte a lökhárító teljes magasságában és szélességében lefedi. Ez szélesebb megjelenést kölcsönöz neki, mint amilyen valójában – és egy új, hatszögletű fekete mintázattal rendelkezik. A lökhárító szélein új, fordított, L-alakú LED nappali menetfények is helyet kaptak, a ködlámpák viszont hiányoztak a megújult modellnél. 

A kis limuzin profiljában azonban nincs változás – még a könnyűfém keréktárcsák is azonosak maradtak. Hátul sem történt jelentős változás – a hátsó lámpák, az őket összekötő krómburkolat és még a lökhárító is változatlan. Egyetlen újdonság a csomagtérfedél légterelője, amelyet korábban tartozékként kínáltak, de most már az alapverzió kivételével mindegyikben alapfelszereltségként kapható.

Belül az utastér elrendezése változatlan, ám új üléskárpitozást, bőrborítású kormányt és új világítást kapott a lábtér. A frissített Aura megkapta ugyanazokat a frissítéseket, amit a Grand i10 Nios is megkapott, beleértve az új Type-C töltőportokat és az új, 3,5 colos digitális műszerfali kijelzőt.

Forrás: autocarindia.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését