Bemutatták a Hyundai Creta N Line változatát Indiában

A Hyundai indiai képviselete a frissített Creta modelljéből sportos N Line változatot is bemutatott, amely sportos kiegészítői mellett keményebb felfüggesztést kapott az 1.5 literes turbómotorja mellé. 

A Hyundai Creta a közelmúltban kapott egy félidei frissítést Indiában, amely sarkosabb, dobozosabb megjelenést, továbbfejlesztett technológiát és erősebb hajtásláncot hozott a népszerű kisterepjáró modell számára. Az autógyártó most bemutatta a típus csúcsára szánt N Line modellváltozatát, amely minden eddiginél kiterjedtebb vizuális megkülönböztetéséhez sportosabb futóművel és a legerősebb hajtáslánccal rendelkezik.

A Creta N Line arculata eltér a hagyományos modellétől. A legfeltűnőbb eltérés a lényegesen vékonyabb méhsejt alakú hűtőrács, amely az osztott fényszórók alsó részéhez kapcsolódik. Ennek eredményeként a Hyundai embléma kisebbnek tűnik és alacsonyabban is helyezkedik el, mint a többi Creta modellen. Az alumínium stílusú lemezbetét mérete is megnőtt, a lökhárító alsó része pedig diszkrét vörös árnyalatokat kapott.

A karosszéria többi részének további módosításai a sportosabb oldalszoknyákra és a hozzáillő vörös betétekkel ellátott hátsó lökhárítótoldatokra korlátozódnak. Újak a 18 colos könnyűfém keréktárcsák, mögöttük a vörös féknyergek, a hátsó dupla kipufogócső, az exkluzív kéttónusú Thunder Blue fényezés, valamint számos N Line embléma, amelyek kiegészítik a crossover „WRC által ihletett dizájnját”.

Az utastérben folytatódnak az N Line modellekre jellemző kiegészítések, így a sötét témakörű beltérben a sofőr N emblémás és az N modellek sportkormányát tekergetheti, miközben a N logós sebességváltón és a műszerfalon is vörös betétek hangsúlyozzák tovább az autó sportos beállítottságát. A csomag további része az alumínium pedálsor és persze az N logós sportülések is. A csúcsfelszereltségű változatként a Creta N Line minden kiegészítő kényelmi és biztonsági ellátmánnyal is rendelkezik.

A Creta három hajtáslánccal kapható Indiában, de a három közül csak a legerősebbet kínálják az N Line modellekhez. A turbófeltöltős, 1,5 literes T-GDi benzinmotor, amelyet nemrég újonnan vezettek be Indiában, tekintélyes 160 lóerős teljesítményt és 253 Nm nyomatékot termel. Ezzel ez a változat sokkal erősebb, mint az 1,5 literes MPi benzines vagy az 1,5 literes CRDi dízel, amelyek maximális teljesítménye 115 lóerő és amelyek alacsonyabb felszereltséggel rendelkeznek.

Az 1.5 T-GDi erőforrás hivatalosan kizárólag hétfokozatú DCT automatával kapható, de az Autocar India hírei szerint hamarosan egy hatfokozatú kézi váltóval is bővülhet a kínálat. A többi N Line modellhez hasonlóan a Hyundai változat-specifikus futómű-beállítást kínál merevebb felfüggesztéssel és érzékenyebb kormányzással, amely javítja a Creta menetdinamikáját. Ezzel a Hyundai megkülönbözteti a modelljét az olyan rivális hobbiterepjárók csúcsminőségű változataitól, mint például a Skoda Kushaq Monte Carlo és a Kia Seltos X Line, amelyek sportossága leginkább csak az esztétikára korlátozódik.

A Hyundai Creta N Line Indiában március 11-étől kapható Indiában, ahol a vételára 1.682.000 rúpiától (kb. 7,3 mFt) 2.045.000 rúpiáig (kb. 8,9 mFt) terjed, amivel lényegesen drágább, mint a Creta termékcsalád többi tagja, amelynek árai 1,1 millió rúpiától (kb. 4,8 mFt) 2,02 millió rúpiáig (kb. 8,8 mFt) terjed.

Forrás: carscoops.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei