A Hyundai filmet forgatott az IONIQ 5 kameráival
A Hyundai Motor június 14-én mutatta be az „Éjszakai horgászat” című első saját filmjét, amely egy híres koreai színész, Son Sukku és Moon Byounggon rendező együttműködésével készült a CGV, Korea legnagyobb multiplex mozimárkájának közreműködésében.
A film cselekménye egy váratlan esemény körül forog egy ügynök, akit Son Sukku színész alakít, és egy rejtélyes személy között egy elektromos autó töltőállomáson. A filmet „humanista thrillerként” írják le, amelyet részben egy autó szemszögéből forgattak, speciálisan felszerelt kamerákkal, összeköttetést teremtve az autóipari technológiák és a művészi kifejezés között.
A Hyundai Motor a filmgyártásba történt első belépésekor a koreai filmipar kulcsfiguráival dolgozott együtt, köztük Son Sukku színésszel, aki a 'The Roundup 2'-ben és a Netflix saját sorozatában, a 'D.P.'-ben játszott szerepeiről ismert, valamint Moon Byounggon rendezővel, aki első koreaiként elnyerte az Arany Pálmát a 2013-as Cannes-i Filmfesztivál rövidfilmes versenyén.
„Olyan korszakban élünk, amikor a fogyasztók hozzászoktak ahhoz, hogy olyan 3 másodperces klipeket nézzenek, amelyek korábban 30 másodperces reklámok lettek volna” – mondta Sungwon Jee, a Hyundai Motor alelnöke és globális marketing igazgatója. „Ahogy a fogyasztói tartalomfogyasztás fejlődik, úgy fejlődik a Hyundai tartalommarketing-szemlélete is. A "Night Fishing", amely „Snack film” koncepciója alapján készült, tükrözi ezt a változást, és új módot kínál a Hyundai számára a fogyasztók bevonására.”
Az „Éjszakai horgászat” azzal különbözteti meg magát a többi „autós filmtől”, hogy nem magára az autóra, hanem az autó körüli jelenetekre fókuszál, miközben finoman bemutatja, hogyan segítik elő kamerái a biztonságosabb vezetést a holtterek csökkentésével. A filmhez speciálisan szerelt kamerákat szereltek fel a járműre a jelenetek rögzítésére.
Az „Éjszakai horgászat” már filmfesztiválokon is elismerést vívott ki magának. A filmet a Sundance Filmfesztivál ChefDance programjában mutatták be januárban, és beválogatták a közelgő Fantasia Nemzetközi Filmfesztivál júliusi Nemzetközi Rövidfilmversenyére. Az alkotás pozitív kritikákat kapott, Nicolas Archambault, a Fantasia Nemzetközi Filmfesztivál programozója méltatta ötletes irányvonalát és lenyűgöző gyártási értékeit. A „Fast & Furious” franchise-ból ismert Sung Kang színész szintén dicsérte a film operatőri munkáját és történetmesélését.
A film premierjén Son Sukku színész megosztotta, hogy nehéz volt elképzelni, hogyan lehetne a történetet a jármű szemszögéből elmesélni, de elégedett volt a végeredménnyel. Moon Byounggon rendező megismételte ezeket az érzéseket és kijelentette, hogy a kamera mozgásának korlátjai lehetővé tették egy egyedi történetszál és karakterbeállítások kialakítását.
A „Night Fishing” 15 CGV moziban kerül bemutatásra Korea-szerte, köztük Szöulban és Puszanban is. A filmet péntektől vasárnapig vetítik a bemutatót követő két héten keresztül. A Hyundai Motor azt tervezi, hogy az „Éjszakai horgászat”-ot egy új formátumban, „snackfilmként” vezeti be, amely rövid, de kiváló minőségű moziélményt kínál a rövidebb filmeket kedvelő közönség számára. A körülbelül 10 perces vetítési idővel és mindössze 1000 vonos (körülbelül 270 Ft) jegyárral a film elérhető és élvezetes moziélményt kínál a fogyasztóknak.
Forrás: hyundai.com