A Hyundai csoport létrehozza Globális Dizájnközpontját
A Hyundai Motor Group bejelentette a Hyundai Motor Group Global Design részlegének felállítását, amely Luc Donckerwolke, a Hyundai csoport elnökének vezetésével tovább erősíti formatervezési képességeit.
Az új részleg a csoport azon erőfeszítéseinek élére kíván állni, amelyek a teljesen elektromos járművek formatervezésére és a jövőbeli mobilitási megoldásokra irányulnak, ideértve a célalapra épített járműveket (PBV), a robotikát és a fejlett légi mobilitást (AAM).
A globális formatervezési részleg élére Luc Donckerwolke, a Hyundai Motor Group elnökét nevezik ki tervezési vezérigazgató-helyettesi pozícióba (CDO). Donckerwolke emellett egtartja jelenlegi kreatív igazgatói (CCO) szerepét is, aki a Hyundai Motor Group márkáinak minden kreatív tervezési szempontját figyelemmel kíséri, beleértve a jövőbeli mobilitást, az AAM-et és a robotikát is.
„32 éves autótervezői pályafutásom során sikereimet gyakran a szervezetem csapatmunkája tette lehetővé” – mondta Luc Donckerwolke, a Hyundai Motor Group elnöke és a globális tervezési részleg tervezési igazgatója. „Úgy gondolom, az én feladatom, hogy olyan környezetet teremtsek, amelyben a tervezők kreatívak lehetnek és vezethetik az átalakulást. Bízom benne, hogy az új szervezet lehetővé teszi majd, hogy a csoport továbbra is élen járjon a globális mobilitási ágazat jövőjének meghatározásában."
Az új globális tervezési részleg magában foglalja majd a Hyundai & Genesis Globális Tervezési Műszaki Részleget SangYup Lee, a Hyundai & Genesis Global Design ügyvezető alelnöke és vezetője, valamint a Kia Global Design Műszaki Részleget is, Karim Habib ügyvezető alelnök és az üzletág vezetője részvételével. A két vezető, akik már bizonyítottak a márka értékének növelésében tett erőfeszítéseik és tervezési munkájuk révén, irányítják márkáik tervezési irányait, miközben biztosítják az egyes márkák megkülönböztetését.
A szervezeti változások mellett a Hyundai & Genesis Globális Tervezési Műszaki Részleg alatt új Genesis Design Centert hoznak létre, amely lehetővé teszi a csoporton belüli minden mobilitási márkának – a Hyundainak, a Kiának és a Genesisnek –, hogy hasznot húzzanak saját tervezési szellemiségéből, és erős dizájnidentitást építsenek ki.
A Hyundai jelenleg az „Érzéki Sportosság”, a Kia „Ellentétek Vonzásában” és a Genesis „Atletikus Elegancia” tervezési filozófiáját követi. Simon Loasby alelnököt, aki korábban a Hyundai IONIQ termékcsalád és az N sportmárka formatervezési elképzeléseit megalapozó projekteket vezette, a Hyundai Design Center élére nevezték ki.
Ilhun Yoon alelnök vezeti majd az újonnan létrehozott Genesis Design Centert. Yoon alelnök a Genesis X Trilogy-val kapcsolatos munkáiról és a Genesis jelenlegi termékkínálatáról, valamint a Genesis márka jövőbeli formatervezési elképzeléseiről ismert. Yoon a jövőben a Genesis vásárlói élményét javító tervek létrehozására összpontosít.
Forrás: hyundai.news