A Hyundai jövőre két villanyautót dob piacra Japánban

A Hyundai Motor a vállalat illetékesei szerint jövő év elejéig két elektromos jármű modell bevezetését tervezi Japánban, amivel növelni kívánja eladásait a japán piacon.

A Hyundai jelenleg a Nexo hidrogénüzemű üzemanyagcellás hobbiterepjárót és az IONIQ 5 középkategóriás crossovert értékesíti Japánban egy kizárólagos online értékesítési platformon keresztül, helyi márkakereskedések bevonása nélkül. A Hyundai Motor tervei szerint még idén a Kona Electric, a jövő év elején pedig a nagyteljesítményű IONIQ 5 N modellel bővíti japán kínálatát.

A Hyundai a tisztán elektromos járművek iránti növekvő kereslet által kínált új lehetőségek kihasználása érdekében tavaly májusban lépett be újra a Toyota Motor által uralt japán autópiacra, 12 évvel azután, hogy a 2001-es belépését követően a rossz értékesítési eredmények miatt teljesen elhagyta Japánt. A Hyundai 2009-ben mindössze 15 ezer új benzines autót tudott eladni Japánban. 

Második nekifutásra a Hyundai más megközelítést alkalmaz: tavaly óta olyan helyeket kínálja autóit a japán vásárlóknak, ahol kipróbálhatják azokat és a Hyundai szervizszolgáltatásait is igénybe tudják venni olyan nagyvárosokban, mint Tokió, Nagoja, Fukuoka, Jokohama és Kiotó. Az eladások fellendítésére irányuló egyéb erőfeszítések keretében a Hyundai júniusban egy megállapodást írt alá a japán Culture Convenience Club (CCC) kulturális tartalomszolgáltató céggel is.

Az autómegosztási szolgáltatások terén a Hyundai E-GMP dedikált EV-platformjára épülő tisztán elektromos IONIQ 5 modelljét kínálja, amelynek töltési lehetőségét a CCC által üzemeltetett nagyméretű Daikanyama T-Site Tsutaya könyvesboltoknál is biztosítják. A Hyundai azt is tervezi, hogy a CCC-vel közös marketingprojektjei révén népszerűsíti akkumulátoros elektromos járműveit és lehetőséget biztosít a japán vásárlóknak, hogy különböző villanyautós élményprogramokon keresztül tapasztalják meg zéró károsanyag-kibocsátású autóinak képességeit.

Úgy tűnik, hogy a Hyundai járműeladásai a visszatérés óta javuló tendenciát mutatnak, bár a kezdeti számok nem jelentősek. Az eladások 22 százalékkal az egy évvel ezelőtti 216 darabról 263 darabra nőttek a január-augusztusi időszakban. A Hyundai Motor idén januártól augusztusig összesen 2 765 554 autót adott el a globális piacokon, 8,6 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.

Forrás: en.yna.co.kr

Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését