Jövőre már Hyundai modellek is kaphatóak lesznek az amerikai Amazon webáruházban

Az Amazon a Hyundai Motor amerikai képviseletével közösen online járműértékesítést indít az Egyesült Államokban 2024-től kezdődően, így az ügyfelek számára kényelmesebbé válik megtalálni és megvásárolni választott járművüket az Amazon.com oldalán, amit a helyi kereskedőtől tudnak átvenni.

Az Amazon és a Hyundai Motor bejelentette széleskörű stratégiai együttműködését, amellyel innovatív, új élményeket tudnak nyújtani vásárlóiknak. A bejelentést a 2023-as Los Angeles-i Autószalonon élő közvetítés keretében tették közzé. A stratégiai együttműködés magában foglalja, hogy az Amazon 2024-ben megkezdi a Hyundai járművek online értékesítését az Egyesült Államokban, a Hyundai a digitális átalakulás elősegítése érdekében az AWS (Amazon Web Services) szolgáltatást nevezi meg preferált felhőszolgáltatójának, valamint az Alexa virtuális asszisztens is megjelenik a Hyundai következő generációs járműveiben.

„A Hyundai egy nagyon innovatív vállalat, amely osztja az Amazon azon szenvedélyét, hogy nap mint nap jobbá és könnyebbé tegye ügyfelei életét" – mondta Andy Jassy, az Amazon vezérigazgatója. „Széles, stratégiai partnerségünknek pontosan ezt kell tennie, attól kezdve, hogy az ügyfelek könnyedén vásárolhatnak autókat az interneten, az Alexa használatának egyszerűvé tétele a Hyundai járművekben a szórakozáshoz, vagy a vásárláshoz, okosotthon beállításához és naptárellenőrzéshez, valamint a Hyundai AWS-re átállásával átalakíthatják ügyfélélményeiket és üzleti működésüket. Alig várjuk, hogy sok éven át együtt találjuk fel a dolgokat.”

„A világ egyik leginkább ügyfélközpontú szervezetével való együttműködés hihetetlen lehetőségeket nyit meg, miközben tovább bővítjük portfóliónkat, bővítjük értékesítési hálózatunkat, áttérünk a villamosításra és megvalósítjuk az intelligens mobilitás jövőjét” – mondta Jaehoon Chang, a Hyundai Motor elnök-vezérigazgatója. „Az Amazon az ideális partner, aki segít megvalósítani az emberiség fejlődéséről alkotott elképzelésünket, beleértve az emberek és áruk hatékonyabb és fenntarthatóbb mozgásának javítását is. A Hyundai az első olyan autóipari vállalat, amely teljeskörű, végpontok közötti tranzakciókat bonyolít le az Amazon amerikai áruházában, így ez egy újabb példa arra, hogy kiemelkedő kiskereskedelmi partnereinkkel együtt továbbra is törekszünk arra, hogy a vásárlói utat fejlesszük.”

2024-től az autókereskedők először árulhatnak járműveket az Amazon egyesült államokbeli üzletében és a Hyundai lesz az első megvásárolható márka. Ez az új digitális vásárlási élmény megkönnyíti az ügyfelek számára, hogy online vásároljanak új autót, majd a számukra legmegfelelőbb időpontban átvehessék vagy kiszállítsák azt a helyi márkakereskedés segítségével. Az ügyfelek számos preferencia alapján kereshetnek rá az Amazonon a környékükön elérhető járművekre, beleértve a modellt, a felszereltséget, a színt és az opciókat, kiválaszthatják a kívánt autót, majd online kiválaszthatják a fizetési és finanszírozási lehetőségeket – mindezt az ismert és megbízható Amazon-élményen keresztül. Ez az új vásárlási élmény új lehetőséget teremt a kereskedők számára is, hogy felhívják a figyelmet a választékra és kényelmes vásárlási élményt nyújtsanak ügyfeleiknek.

A Hyundai az Amazon Web Services szolgáltatást választotta előnyben részesített felhőszolgáltatójának, hogy felgyorsítsa digitális átalakulását annak széleskörű és iparágvezető AWS-képességeivel – a számításoktól, tárolástól, adatbázistól és elemzéstől a generatív mesterséges intelligencia és a dolgok internetéig (IoT). Az új, többéves megállapodás részeként a Hyundai egy inkább adatvezérelt szervezetté válik felhő-első technológiai stratégiával és a jelenlegi helyszíni alkalmazásait – amelyek a kutatáson, a terméktervezésen és az ügyfelek elkötelezettségén keresztül mindent támogatnak – áttelepítik az AWS-re. A Hyundai kiemelten kezeli az olyan üzleti jellemzőket, mint a gyártás és az ellátási lánc, hogy segítse a termelés optimalizálását és a költségek minimalizálását, a biztonságot a rugalmasság érdekében, valamint az összekapcsolt járműfejlesztést, hogy új funkciókat juttasson el a vezetők számára szerte a világon. Az AWS és a Hyundai egy Master Builder képzési és tanúsítási programot is tervezett és valósított meg, amivel a Hyundai mérnökeit a kritikus felhőalapú készségekre oktatja ki.

2025-től a Hyundai következő generációs járműveit megvásárló ügyfelek már nemcsak otthon, de útközben is hozzáférhetnek a Alexa virtuális asszisztens élményéhez. A Hyundai autókat vezetők egyszerűen megkérhetik Alexát, hogy játsszon le egy zenét, podcastokat vagy hangoskönyveket, állítson be emlékeztetőket, frissítse a teendők listáját és ellenőrizze a naptárakat. Az ügyfelek útközben is vezérelhetik okosotthonukat, például hazafelé megkérhetik, hogy fűtsék fel a házat, ellenőrizzék, hogy az ajtók zárva vannak-e, és kezelhetik az intelligens világítást és az egyéb Alexa-rutinokat. A járművezetők emellett kérhetnek az Alexától naprakész forgalmi híreket vagy időjárás-jelentéseket és hangutasítással vezérelhetik a járműbe épített médialejátszót vagy a navigációs rendszert – bizonyos Alexa-funkciók pedig akkor is elérhetők, ha az internetkapcsolat szaggatott vagy nem elérhető.

Forrás: hyundainews.com

Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését