A Hyundai a Pekingi Autószalonon mutatta meg elkötelezettségét a kínai piac iránt

A Hyundai Motor a 2024-es Pekingi Nemzetközi Autóipari Kiállításon IONIQ 5 N nagyteljesítményű elektromos modelljének, vadonatúj Santa Fe modelljének és a frissített Tucson modelljének bemutatásával erősítette meg a márkai versenyképességét a kínai piacon.

A vállalat a legfontosabb és legkeresettebb modelljei bemutatásával demonstrálja elkötelezettségét a kínai piac iránt. Különösen a nagyteljesítményű IONIQ 5 N lesz a Hyundai Motor legfőbb megkülönböztető jegye a világ legnagyobb elektromos járműpiacán. Említést érdemel, hogy az IONIQ 5 N pekingi debütálása a Hyundai N sportmárka a 2023-as Sanghaji Autószalonon történt Kínába belépésének első évfordulóján történik.

A Goodwood Festival of Speed rendezvényen tavaly júliusban történt globális debütálása óta az IONIQ 5 N nagy feltűnést keltett és számos elismerésben részesült, köztük a 2023-as TopGear.com díjátadón, a Világ Év Autója választáson a Világ Legjobb Nagyteljesítményű Autója díjával és a 2024-es iF Design Awards díjátadón is.

A Hyundai N első nagyteljesítményű elektromos járműveként az IONIQ 5 N integrálja a Hyundai Motor fejlett villamosítási technológiáját a vezetési teljesítmény maximalizálása érdekében. Szimbolikus modellként szolgál, amely bemutatja a Hyundai Motor Útját, az alapvető villamosítási stratégiát, amely elősegíti a rugalmas villamosítást, és egyben a márka formatervezési örökségére épít.

„Az IONIQ 5 N a Hyundai N három kulcsfontosságú elemét testesíti meg: Kanyarvadász, Versenypálya képesség és Hétköznapi Sportautó” – mondta Till Wartenberg, a Hyundai Motor alelnöke és az N márka és motorsport vezetője. „Ez a modell új távlatokat nyit a nagyteljesítményű elektromos járművek előtt olyan vezetési izgalmat kínálva, amely még az villamosítás korszakában is változatlan marad." 

A Hyundai Motor az év második felében tervezi bemutatni az IONIQ 5 N modelljét Kínában, amelyet olyan speciális marketingkampányok támogatnak, amelyek lehetővé teszik, hogy több vásárló tapasztalja meg a Hyundai N által képviselt vezetési élményt és nagyteljesítményű technológiát. A Hyundai Motor ad otthont a „Track Day” pálya élménysorozatnak, lehetőséget biztosítva a helyi vásárlóknak, hogy nagyteljesítményű N márkájú járműveket vezessenek a versenypályán. Ezenkívül a napi és havi tesztvezetéseket a sanghaji „N Lounge”, az első Koreán kívüli kizárólagos N-élményközponton keresztül bonyolítják le.

A Hyundai Motor kibővíti offline csatornáját, az „N Space+”, az N modellek értékesítésére szolgáló bemutatóteremmel, valamint „N Garage” néven az N-re szakosodott tuningáruházzal. Ezenkívül a vállalat azt is tervezi, hogy egy Hyundai N élményteret is megnyit „N City Shanghai” néven annak érdekében, hogy növelje kapcsolattartási pontjainak számát a helyi ügyfelekkel. Az N-márkájú modellek kínai vásárlói motorsport-kultúrájának előmozdítása érdekében a Hyundai Motor elindítja a One-Make Race versenysorozatot, amelyben a résztvevők az új Elantra N-re épülő versenyautóval versenyezhetnek. A Hyundai N továbbra is részt vesz a TCR China bajnokságban, amelynek célja a tavalyi pilóta- és modellbajnokkal azonos sikerek elérése. Emellett a Hyundai N ad otthont a Hyundai N eSport sorozatnak Kínában, amely egy globális online motorsport verseny. A döntőt az év második felében, a tavalyi sanghaji eseményt követően Pekingben rendezik.

A Pekingi Autószalonon a Hyundai Motor emellett bemutatta a vadonatúj Santa Fe és a frissített Tucson modelljét is, hogy erősítse a vállalat SUV-kínálatát, csatlakozva az egy éve piacra dobott stratégiai kínai Mufasa modellhez. A vadonatúj Santa Fe öt évvel a negyedik generációs modell kínai piacra kerülése, azaz 2019 áprilisát követően jelenik meg a piacon. A vállalat az új modellt az év második felében tervezi bevezetni.

A vadonatúj Santa Fe erős jelenlétével, hosszú tengelytávjával és jellegzetes sziluettjével tűnik ki, amelyet széles csomagtérajtó egészít ki. Jellemzője az ikonikus H alakú lámpadizájn, a H motívumú első lökhárító és a merész tetővonal, amely kiemeli nagyszerű jelenlétét. Ezenkívül a SUV tágas és élvezetes életteret kínál, amely lehetővé teszi az utasok számára, hogy bármikor élvezhessék a szabadtéri életet. A nagy, teraszkoncepcióval kialakított csomagtérajtó többféleképpen az utasok életstílusához igazítható.

Emellett a Hyundai Motor bemutatta az új Tucson modelljét, amelyet a vállalat az év első felében tervez piacra dobni. Az új Tucson kínai változatát úgy alakították ki, hogy megfeleljen a nagyobb járműveket kedvelő kínai vásárlók igényeinek is, így 30 mm-rel megnövelt hosszúságával tágas belső teret tesz lehetővé 4 670 mm hosszúsággal és 2 755 mm-es tengelytávval, ami növeli piaci vonzerejét.

A Pekingi Autószalonon a Hyundai Motor egy 1 208 négyzetméteres kiállítási területen mutatja be versenyképes termékpalettáját, ahol az új modellek zónái, a Hyundai N és a vállalat hidrogéntechnológiai képességeinek bemutatására is lehetőség nyílik. Az új modellek zónájában az IONIQ 5 N, az IONIQ 5 N Drift Spec, a vadonatúj Santa Fe és a Santa Fe XRT koncepció áll a reflektorfényben. Szintén itt kerültek kiállításra a sorozatgyártású modellek, köztük a Kínában márciusban bemutatott Sonata, a SONATA N-Line, a Palisade SUV és az új Tucson is.

A Hyundai N Zóna egy sor N sportmodellt sorakoztat fel, köztük olyan járműveket, mint az Elantra N1 Cup Car, az Elantra N és az N Vision 74 tanulmány, valamint a speciális N Performance alkatrészek. A zónában található az N Racing Szimulátor is, amely lehetővé teszi a látogatók számára, hogy megtapasztalják a nagyteljesítményű N járművek dinamikus vezetési érzését és technológiáját.

A Hidrogéntechnológia Zónában a Hyundai Motor bemutatja a „HTWO Grid” megoldását, amely a Hyundai Motor Group leányvállalatainak képességeit ötvözi a hidrogén értékláncának minden szakaszában, a termelés-tárolás szállítás-hasznosítás elemeiben. Ezek testreszabott átfogó hidrogénenergia-megoldásként a különböző felhasználók igényeihez igazíthatóak. A zónában a W2H (Waste-to-Hydrogen) dioráma és az üzemanyagcellás Nexo kínai modellje is látható, amely bemutatja a hidrogén üzemanyagcellás rendszerek és szerves hulladékok hidrogénné való átalakítását, kiemelve a vállalat környezetbarát mobilitás iránti elkötelezettségét.

Ezenkívül a Pekingi Autószalon ideje alatt a Beijing-Hyundai vállalat szándéknyilatkozatot írt alá a Contemporary Amperex Technology Co., Limited (CATL) vállalatával annak érdekében, hogy kiszolgálja a kínai új energiájú járművek (NEV) piacát és fokozza a Hyundai Motor versenyképességét a villamosítás terén Kínában.

Forrás: hyundai.news

Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését