A Hyundai Motor előfizetői idéntől távoli frissítéseket is kapnak

Dél-Koreában a Hyundai Motor az idei év második felétől már szoftverfrissítéseket, illetve akkubérleti, vagy -lízingszolgáltatásokat is kínál előfizetéses ügyfelei részére.   

A koreai autógyártó hazai ügyfelei számára egy integrált vezérlőrendszer segítségével távoli frissítési szolgáltatást nyújt, amely szenzorfúziós technológiával rendelkezik, hogy integrálja és feldolgozza a különféle érzékelőkből, például kamerákból és radarokból gyűjtött információkat. Ezek az autópálya-asszisztens (HDA) rendszerek és az önvezető funkciók alapvető részét képzik. A vállalat célja, hogy a szolgáltatást az idei év második felében bevezesse.

A Hyundai Motor első generációs integrált vezérlőrendszerét 2017-ben vezették be. A vállalat tájékoztatása szerint a második generációs rendszert nagyteljesítményű processzorokkal és olyan fejlett technológiákkal fogják kiegészíteni, mint a 3. szintű önvezető technológia, az önparkoló funkciók és a mélytanuláson alapuló képfelismerő technológia.

A járműbe épített integrált vezérlőrendszer szoftverfrissítésének kulcsa az over-the-air (OTA) technológia, egy vezeték nélküli megoldás, amely biztosítja az eszköz automatikus, rendszeres frissítését anélkül, hogy a járművet szervizbe kellene vinni. A járművezérlő OTA szoftverfrissítés Koreában illegális, de a Hyundai Motor most egy hatósági tesztprogram keretében már kínálhat ilyen szolgáltatást. A Hyundai Motor a jövő évtől 3. szintű autonóm járműveket szeretne forgalomba hozni, amelyhez előzetes célként tűzték ki az új funkció tesztelését.

A Hyundai Motor a vezérlőrendszer OTA frissítésének hozzáadásával kibővíti az előfizetésen alapuló szolgáltatási ajánlatait. A vállalat emellett elindítja az elektromos járművek akkumulátorainak lízingprogramját is, amivel a kormányzattal és az ellátási lánc tagjaival együtt az elektromos járművek árának csökkentését kívánják felgyorsítani.

Idén elindul az elektromos taxik és teherautók szolgáltatási tesztprogramja is Koreában. A Hyundai Motor az egész projektet felügyelve Kona Electric modelleket biztosít a KST Mobility taxiplatform üzemeltetőjének, amely a járművek akkumulátor-tulajdonjogát eladja a Hyundai Glovisnak. A KST Mobility ezután havi lízingdíjakat fizet a Hyundai Glovis számára, amely az akkumulátorok lízingjét kezeli, majd a használt akkumulátorokat az LG Energy Solution számára értékesíti, amely vállalat a biztonság és a maradványérték céljából elemzi az akkukat.

A folyamat révén a KST Mobility megtakarítja az akkumulátorok költségét, amelyek a villanyautók értékének tetemes részét felemésztik. A használt akkumulátorokból azután energiatároló rendszereket (ESS) állítanak elő, amelyeket a KST Mobility villanyautóinak villámtöltőiben tudnak újrahasznosítani.

Forrás: pulsenews.co.kr

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését