Új filmmel üdvözli a Hyundai a Boston Dynamics csapatát a csoportban
A Hyundai Motor Group, a Boston Dynamics és a Softbank Group vállalatok bejelentették, hogy a Hyundai csoport átvette a Boston Dynamics feletti irányító részesedését, amelyet az autógyártó egy vadonatúj filmmel ünnepelt meg.
Az mobil robotikai cég üzleti értékét hozzávetőlegesen 1,1 milliárd dollárra becsülik, de a vállalatok további pénzügyi részleteket nem hoztak nyilvánosságra. Az ügylet lezárása után a Hyundai csoport 80 százalékos részesedéssel rendelkezik a Boston Dynamics-ban, míg a SoftBank egyik leányvállalatán keresztül megtartja a fennmaradó 20 százalékos részesedést.
A Boston Dynamics vezető szerepet tölt be az agilis, mobil robotok fejlesztésében, amelyeket sikeresen integráltak a világ számos vezető ipari cégének üzleti tevékenységébe. A Boston Dynamics megszerzésével és a robotika területén vezető jelenlét biztosításával a Hyundai csoport újabb jelentős lépést tesz az intelligens mobilitási szolgáltatóvá történő stratégiai átalakulás felé. A robotika területén a csoport célja olyan fejlett technológiák kifejlesztése, amelyek javítják az emberek életét és elősegítik a biztonságot, ezáltal megvalósítva az emberiség fejlődését.
Az ügylet várhatóan lehetővé teszi a csoport és a Boston Dynamics számára, hogy a gyártásban, a logisztikában, az építőiparban és az automatizálásban kiaknázzák egymás erősségeit. A Hyundai és a Boston Dynamics a robotalkatrészek gyártásától az intelligens logisztikai megoldásokig terjedő közös robotikai értékláncot hoz létre. Ezenkívül az autógyártó támogatja a Boston Dynamics termékcsaládjának folyamatos bővítését.
Az ügylethez kapcsolódóan a Hyundai csoport egy különleges márkafilmet is közzétett – a BTS, a világ popikonjainak, valamint a Hyundai Motor globális márkanagykövetének főszereplésével, hogy a Hyundai Motor Group Boston Dynamics felvásárlásának befejezését megünnepeljék. Az „Isten hozott a családban a BTS-szel” című filmben a Boston Dynamics robotjai, Spot és Atlas együtt táncolnak a BTS-szel azok „IONIQ: I'm On It” című dalukra, amely tavaly jelent meg a Hyundai IONIQ márkanevének bevezetéséhez kapcsolódva.
A film bemutatja, hogy a Boston Dynamics robotjait hogyan programozták fizikai mozgások lebonyolítására és – ebben az esetben - táncra adaptálására. A film azzal kezdődik, hogy a Nexo játékautó „Spot”-ot egy filmstúdióba vezeti, ahol a négylábú robot találkozik a BTS-szel és elkezdi utánozni a banda dinamikus táncmozdulatait. Ezután ’Atlas’, a humanoid robot megmutatja táncmozdulatait, ami még magasabbra emeli az energiaszintet. A film végül azzal zárul, hogy mindkét robot elsajátítja a BTS koreográfiájának mozdulatait.
Forrás: hhyundai.news, hyundai.com
Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!