Kínában piacra dobták a Hyundai LaFesta N Line változatát
A Hyundai szinte összes piacán igyekszik modelljeit sportos N Line kiadásban is bemutatni, így most Kínában a Hyundai paletta egyik legszebb modellje, a LaFesta is megkapta saját N Line verzióját.
Az új Lafesta N Line csúcspontja természetesen az új, agresszívebb karosszériacsomag és a kiemelkedő aerodinamikai jellemzők, amelyek révén úgy néz ki, mint egy valódi Hyundai N sportmodell. A hyundai Elantra és a Sonata közé beékelődött Lafesta N Line modell hatszög alakú LED menetfényekkel és fényes fekete díszítéssel ellátott új hűtőrácsot kapott, amely összeköti az agresszívre húzott fényszórókkal. Az autó emellett lényegesen nagyobb lökhárító-beömlőket, alumíniumstílusú betétet, oldalra szélesedő légterelőket is kapott.
Ezen kívül van kéttónusú könnyűfém felnigarnitúra, a közepén N logókkal, így a vörös féknyergek jól láthatóak mögöttük. A modell emellett kapott oldalsó küszöbtoldatokat, új hátsó lökhárítót nagyméretű dekoratív diffúzort négy kipufogócsővel, valamint egy meglehetősen mutatós hátsó szárnyat a csomagtérajtón.
A belső tér meglehetősen modernnek tűnik: digitális műszerpult két 10,25 colos képernyővel és alatta fizikai kezelőszervekkel, valamint egy újratervezett középső kardánalagút vezeték nélküli töltőpaddal és a hagyományos váltókart helyettesítő gombokkal. Ezek a változások a közeljövőben egy modellfrissítés részeként átkerülhetnek a LaFesta többi változatára is. Az azonban bizonyos, hogy kizárólag az N Line számára marad az N jelvény a lapos kormánykeréken, a vörös varrások az üléseken és a Sport vezetési üzemmód.
Kínai sajtóértesülések szerint az N Line sorozat legújabb tagja nem kapja meg a LaFesta széria többi motorját. Ehelyett egy új turbófeltöltős, 1,5 literes négyhengeres, 197 lóerős motort mutatnak be a modellhez. Érdekes módon az új motor alig valamivel kisebb teljesítményű, mint a régebbi 1,6 literes T-GDI, amely 201 lóerőt teljesít és amely az alacsonyabb szintű LaFesta Luxury Sport motorházteteje alatt dolgozik. A Hyundai egyelőre nem közölte a részletes specifikációkat, így nem tudhatjuk, hogy az N Line gyorsabb lesz-e, mint a Luxury Sport, esetleg más hangolású felfüggesztést és a kormányzást kap, ahogy az N Line többi piacon megjelent változatai.
A piaci bevezetéshez kapcsolódva a Hyundai kínai képviselete bemutatta a LaFesta N Line x Gulf Oil különleges változatát is, amely ugyan nem lesz megvásárolható a Hyundai helyi kereskedéseiben, de a vásárlók a modell megjelenéséhez hasonló színvilágú, mintázatú ruházatokkal és kiegészítőkkel tehetik még egyedibbé és exkluzívabbá a LaFesta N Line-ben töltött utazásaikat.
A Lafesta N Line modellt kizárólag Kínában gyártja majd a Beijing-Hyundai vegyesvállalat. Piaci bevezetése novemberben várható és valószínűleg csak Kínában lesz majd elérhető, akárcsak a LaFesta többi változata.
Forrás: carscoops.com, dailyrevs.com