A Hyundai vezérének N sportmárka iránti elkötelezettsége új mércét állított a villanyautók piacán

Eui-sun Chung, a Hyundai Motor Group elnökének nagyteljesítményű „N" sportmárkájával kapcsolatos merész innovációs erőfeszítései a márka első nagyteljesítményű IONIQ 5 N villanyautójának piacra dobásával új mércét állítanak fel az elektromos járművek piacán.

A Hyundai Motor június közepén a Goodwood Sebességfesztiválon, az Egyesült Királyság legnagyobb autós rendezvényén mutatta be a világnak az IONIQ 5 N sportmodellt, ezzel is jelezve, hogy egy olyan új modell érkezik kínálatba, amely azon járművezetőket célozza meg, akik ugyan szeretik az elektromos járművek környezetbarát jellegét, de vágynak a nagyteljesítményű sportautók élményére is.

A nagyteljesítményű összkerékhajtási rendszerrel támogatott IONIQ 5 N első és hátsó villanymotorjai összesen 650 lóerőt képesek leadni, 770 Nm nyomatékkal. A Hyundai Motor Group közleménye szerin az új modelljük, amely az autóipari csoport technológiai képességeinek csúcsát tükrözi, nem egyik napról született meg.

A Hyundai Motorsport 2013-as elindítása óta a Hyundai a világ vezető autógyártóival versenyzett, és uralja a különböző motorsport-rendezvények dobogós helyeit, az iparág pedig ezt a sikert Chung elnök azon elképzelésének tulajdonítja, hogy a motorsport fejlesztésével az átlagautók által nyújtott vezetési élményt is biztosítani kell. A 2018-as CES Szórakoztatóelektronikai Kiállításon Chung hangsúlyozta a nagyteljesítményű autómárkák támogatásának szükségességét, mondván: „Nemcsak lóra van szükségünk a hintó elhúzásához, hanem egy versenyló is kell, amellyel harcolhatunk a háborúban vagy gyorsan haladhatunk”.

Azt is kijelentette, hogy a nagyteljesítményű sportmárka népszerűsítése „a Hyundai Motor Group alapvető területe, mivel nagy a szinergia a nagyteljesítményű járművek és a hagyományos autómodellek között." 2015-ben a Hyundai Motor bemutatta saját nagyteljesítményű N sportmárkáját, amely a vállalat szerint lehetővé teszi, hogy minden vásárló megtapasztalhassa a szórakoztató vezetés értékét. Ezek után 2017-ben a Hyundai piacra dobta első N szériás modelljét, az i30-ast és azóta több mint 100 ezer N sportmárkás járművet értékesített a globális piacokon.

„Mindezek mögött számtalan múltbeli tapasztalat és fejlődéstörténetünk kihívásokkal teli pillanatai, valamint Chung elnök nagyteljesítményű autók iránti szenvedélye és teljes támogatása áll. Erős vezetésével az autógyártó a koreai autóipar történelmének új fejezetét írja" - áll az autóipari csoport nyilatkozatában. A Hyundai Motor hozzátette, hogy az IONIQ 5 N olyan elemeikkel rendelkezik, mint egy „kanyarbetyár", emellett egy hétköznapi sportautó és egy versenypálya-képességgel rendelkező jármű, amelyekkel megfelel az N sportmárka három alapvető pillérének.

„Az IONIQ 5 N ötvözi a legmagasabb szintű technológiát, amit az innováció terén eltöltött idővel érleltünk ki” – mondta a vállalat szóvivője. „Továbbra is változatlan vezetési élményt fogunk nyújtani ügyfeleinknek a villamosítás korszakában is és ezzel megerősítjük vezető szerepünket a elektromos járművek globális piacán."

Forrás: koreatimes.co.kr

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését