A Kia EV6 GT is megkaphatja a Hyundai IONIQ 5 N legjobb kütyüit

A Hyundai vadonatúj IONIQ 5 N sportautója számos fantasztikus és hihetetlen funkcióval, például virtuális motorhanggal és 8 fokozatú virtuális váltóval rendelkezik, amelyek közül néhányat a pletykák szerint a Kia EV6 GT is megkaphat a frissítéssel.

A Hyundai Ioniq 5 N villanyautó energiaforrástól függetlenül jelenleg a bolygó egyik legmenőbb nagyteljesítményű autója, és az egyik ok, amiért ilyen sikernek bizonyult, az a lehetőség, hogy a vastag kormánykerék egyetlen gombnyomásával át lehet váltani egy szimulált nyolcfokozatú kormány-váltófülekkel működő sebességváltóra.

A konszerntestvér Kia EV6 GT, a Hyundai N közvetlen rokona az IONIQ 5 N-nél több mint egy évvel korábban jelent meg és 585 lóerős teljesítményével megközelíti a testvérét, mégsem rendelkezik az N-eShift sebességváltó funkciójával. A koreai autógyártóhoz közel álló forrás szerint azonban az EV6 GT még az idei modellfrissítés alkalmával megkaphatja ezt a funkciót a Hyundaitól. 

A Kia Dél-Koreában már bemutatta a megújult EV6 modellcsaládjáról, kivéve a GT változatot. Várhatóan a GT változat is meg fog jelenni hamarosan, amikor az EV6 frissítése a következő néhány hónap során a globális piacokra is megérkezik. Az fényképeken láthatóak az új C-alakú menetfényekkel ellátott új fényszórók, ami mellett a legnagyobb újdonság az akkumulátorcsomag 77,4-ről 84 kWh-ra növelése.

Ettől függetlenül a GT a forrás szerint „nem fogja megkapni” az IONIQ 5 N összes funkcióját A facelift során, mert „inkább GT autónak szánják”, míg az N olyan, mint egy kőkemény hot hatch, amely kiváltsága, hogy egy kicsit még őrültebb legyen.

De mi található az IONIQ 5 N-ben jelenleg, ami a GT-ben nincs a játékos sebességváltón kívül? A legnyilvánvalóbb, hogy előbbi akár 650 lóerős teljesítményre képes az EV6 GT 585 lóerejével szemben, bár ez túlzott leegyszerűsítés. Az N sofőr rendelkezésére valójában csak állandó 609 lóerő áll rendelkezésére, de 10 másodperces etapokban képes erre plusz 40 pónit rádobni, ha a vezető megnyomja a kormányon lévő piros N-Grin Boost gombot. Jelenleg csak találgatni lehet, de lehetséges, hogy a GT megkapja a 609 lóerős frissítést, de az N Grin Boost 40 plusz lovát nem.

A Hyundai emellett manuálisan is változtatható első-hátsó nyomatékelosztással és N Drift Optimizer funkcióval is rendelkezik, amely sokkal kifinomultabb, mint a GT alap Drift üzemmódja. Valószínűleg a Kia ezeket a funkciókat is kihagyhatja. Csak remélni lehet viszont, hogy az IONIQ 5 N szimulált motorhangján is javítani fognak. Ebből háromféle is van (vagy ki is lehet kapcsolni), azonban egyik sem tökéletes, habár ettől függetlenül remek szórakozás a kamu motor dadogásig forgatása. 

Forrás: carscoops.com

Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését