Felavatták a Hyundai legújabb kínai gyárát
Negyedik autógyárát nyitotta meg a Hyundai Motor a Kína
keleti részén fekvő Cangzhou városában, ahol a Beijing Hyundai közös vállalat
új összeszerelő üzemében évente akár 300 ezer új autó készülhet.
A gyár megnyitóján megjelent Mong-koo Chung, a Hyundai Motor
elnöke, aki beszédében utalt arra, hogy hamarosan eladják a tízmilliomodik
Hyundai gépkocsi Kínában, valamint a vállalat egy új, az országgal kapcsolatos
vízióját is bejelentette. „A Cangzhou üzem befejezésével egy olyan új alap jön
létre, amely lehetőséget ad a Hyundai Motor számára, hogy ismét egy ugrást
tegyen előre Kínában. A Hyundai Motor és a Kia Motors nyolc stratégiailag
fontos kínai városban mostantól évi 2,4 millió autót képes gyártani az
országban.”
A Cangzhou üzem gyáravatója véletlenül éppen egybeesik a
Hyundai Motor 14 éves kínai működésének jubileumával, mivel a Beijing Hyundai
éppen 2002. október 18-án kezdte meg autóinak exportját. Ezt követően minden
évben exponenciális növekedést jelentettek, így a BHMC vállalat értékesítési
eredménye 2016 augusztusában már nyolcmillióra emelkedett.
Az új autógyár megnyitásával a Hyundai Motor egy új programot
is elindított a fokozottan versenyképes kínai autópiacon „Új gyár, Új modell és
Új stratégia” néven. A Cangzhou üzem csupán négy évvel azután kezdi meg
működését, hogy 2012-ben a Hyundai harmadik pekingi autógyárát felavatták. A
Cangzhou gyár versenyképessége annak stratégiai elhelyezkedésében rejlik. Az
üzem Pekingtől csupán 200 kilométerre délkeletre fekszik, amely lehetővé teszi
mind a meglévő beszállítói hálózat, mind pedig a Hyundai Motor Tianjin Port
logisztikai bázisának használatát.
Az 1,92 millió négyzetméteres területre felépített 250 ezer
négyzetméteres alapterületű Cangzhou üzem a gyártás teljes spektrumát lefedi a
préseléstől a karosszériaüzemen és a fényezésen át a végszereldéig, amely
mellett egy motorgyártó üzem is van. A létesítmény kezdeti 200 ezer darabos
éves kapacitásával stratégiailag fontos kisautókat gyártanak a jövőben, 2018-ra
pedig a kapacitás már a 300 ezer darabot is eléri.
Okos és környezetbarát autógyárként a Hyundai Motor Cangzhou
üzeme a legmodernebb autógyártási technológiákat használja fel a présüzemben, a
karosszériaüzemben, a fényezőüzemben és a végszereldében egyaránt, illetve
rugalmas gyártási rendszerével maximális hatékonyságot és kapacitáskihasználást
valósít meg. Különösen a karosszériaüzem ilyen, amely 299 robotjával száz
százalékosan automatizált, de az üzemet átfogó újrahasznosítási rendszerrel is
ellátták, amelyben a kipufogógázok, a víz és a hulladék újrahasznosítása is
megoldott.
Az üzem megnyitójának keretei között a Hyundai Motor
bemutatta a gyár első új modelljét, a Verna Yuenát, amely annak bizonyítéka,
hogy a Hyundai Motor a jövőben is kiemelt figyelmet fordít a kínai vásárlók
igényeire és azoknak megfelelő modelleket kínál számukra.
A Verna Yuena modellt kifejezetten úgy tervezték, hogy az
megfeleljen a kínai vásárlók igényeinek, hiszen az új autó egy okos városi
családi limuzin, amely sikeresen versenghet ebben az árérzékeny szegmensben. Az
autó tanulmánya már a 2016-os Pekingi Autószalonon bemutatkozott, ahol az
érdeklődők dinamikus és kifinomult formatervű, a kategória legnagyobb belső
terével rendelkező és a legújabb biztonsági és kényelmi felszerelésekkel
ellátott autót láthattak.
A Verna Yuena külső formatervében megjelenik a Hyundai Motor
„Modern Elegancia” megközelítése dinamikus és kifinomult stílusával, hatalmas
hatszögletű hűtőmaszkjával és bőséges belső térkínálatával. A Cangzhou üzem
kétféle benzinmotorral egy 1,4-es 100 lóerős és egy 1,6-os 120 lóerős egységgel
készíti ezt az autót. A Verna Yuena a legmodernebb biztonsági extrákat is
megkapta, többek között járműstabilitási rendszert (VSM), keréknyomás-ellenőrző
rendszert is, kényelmi szintjét pedig H-Band kulcsnélküli rendszer, automata
csomagtér-nyitás, fűthető első ülések és napfénytető is fokozza. a Venra Yuena
multimédiás rendszeréhez Apple CarPlay és a Baidu CarLife alkalmazás is
elérhető.
A Hyundai Motor a megnyitón új jövőbeli stratégiát is
bejelentett „Blue Melody” néven. A Hyudnai Motor jövőbeli irányzatát
összefoglalva a Blue Melody a Hyundai Blue márkás termékeinek első szavát
hasznosítja tovább termékekben és szolgáltatásokban: Blue Ecommerce, Blue Link,
Blue Outlet, Blue Drive és Blue Youth.
Az irányzat stratégiája a vásárlói elégedettségre fókuszál
szisztematikus ügyfélkapcsolattal és megkülönböztetett szolgáltatásokkal. A
Blue Ecommerce révén a Hyundai Motor nagy mennyiségű adathalmazát hasznosítja a
vásárlók kényelmének fokozásához azzal, hogy digitális marketingjének részeként
egy vásárlókra szabott integrált platformot hoz létre.
A Blue Link új vásárlói élményeket hoz a Hyundai
használóinak az Apple CarPlay és a Baidu CarLife szolgáltatások bevezetésével,
míg a Blue Outlet nyomán a Hyundai folyamatosan igyekszik értékesítési versenyképességének
növelésére Kína különböző kulcsfontosságú régióiban.
A Blue Drive segítségével a Hyundai már bizonyított környezetbarát
modellkínálatát igyekszik fejleszteni Kínában, ahol ezen a területen folyik
talán a legnagyobb verseny az autógyártók között. Végül, de nem utolsósorban a
Blue Youth célja, hogy a 20-as, 30-as éveikben járó fiatal kínaiaknak szóló
kreatív élményekkel fejlesszék a Hyundai márkaképét.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!