Felavatták a Hyundai legújabb kínai gyárát


Negyedik autógyárát nyitotta meg a Hyundai Motor a Kína keleti részén fekvő Cangzhou városában, ahol a Beijing Hyundai közös vállalat új összeszerelő üzemében évente akár 300 ezer új autó készülhet.   
                                                                
A gyár megnyitóján megjelent Mong-koo Chung, a Hyundai Motor elnöke, aki beszédében utalt arra, hogy hamarosan eladják a tízmilliomodik Hyundai gépkocsi Kínában, valamint a vállalat egy új, az országgal kapcsolatos vízióját is bejelentette. „A Cangzhou üzem befejezésével egy olyan új alap jön létre, amely lehetőséget ad a Hyundai Motor számára, hogy ismét egy ugrást tegyen előre Kínában. A Hyundai Motor és a Kia Motors nyolc stratégiailag fontos kínai városban mostantól évi 2,4 millió autót képes gyártani az országban.”  


A Cangzhou üzem gyáravatója véletlenül éppen egybeesik a Hyundai Motor 14 éves kínai működésének jubileumával, mivel a Beijing Hyundai éppen 2002. október 18-án kezdte meg autóinak exportját. Ezt követően minden évben exponenciális növekedést jelentettek, így a BHMC vállalat értékesítési eredménye 2016 augusztusában már nyolcmillióra emelkedett.


Az új autógyár megnyitásával a Hyundai Motor egy új programot is elindított a fokozottan versenyképes kínai autópiacon „Új gyár, Új modell és Új stratégia” néven. A Cangzhou üzem csupán négy évvel azután kezdi meg működését, hogy 2012-ben a Hyundai harmadik pekingi autógyárát felavatták. A Cangzhou gyár versenyképessége annak stratégiai elhelyezkedésében rejlik. Az üzem Pekingtől csupán 200 kilométerre délkeletre fekszik, amely lehetővé teszi mind a meglévő beszállítói hálózat, mind pedig a Hyundai Motor Tianjin Port logisztikai bázisának használatát.   


Az 1,92 millió négyzetméteres területre felépített 250 ezer négyzetméteres alapterületű Cangzhou üzem a gyártás teljes spektrumát lefedi a préseléstől a karosszériaüzemen és a fényezésen át a végszereldéig, amely mellett egy motorgyártó üzem is van. A létesítmény kezdeti 200 ezer darabos éves kapacitásával stratégiailag fontos kisautókat gyártanak a jövőben, 2018-ra pedig a kapacitás már a 300 ezer darabot is eléri.    


Okos és környezetbarát autógyárként a Hyundai Motor Cangzhou üzeme a legmodernebb autógyártási technológiákat használja fel a présüzemben, a karosszériaüzemben, a fényezőüzemben és a végszereldében egyaránt, illetve rugalmas gyártási rendszerével maximális hatékonyságot és kapacitáskihasználást valósít meg. Különösen a karosszériaüzem ilyen, amely 299 robotjával száz százalékosan automatizált, de az üzemet átfogó újrahasznosítási rendszerrel is ellátták, amelyben a kipufogógázok, a víz és a hulladék újrahasznosítása is megoldott.    


Az üzem megnyitójának keretei között a Hyundai Motor bemutatta a gyár első új modelljét, a Verna Yuenát, amely annak bizonyítéka, hogy a Hyundai Motor a jövőben is kiemelt figyelmet fordít a kínai vásárlók igényeire és azoknak megfelelő modelleket kínál számukra.


A Verna Yuena modellt kifejezetten úgy tervezték, hogy az megfeleljen a kínai vásárlók igényeinek, hiszen az új autó egy okos városi családi limuzin, amely sikeresen versenghet ebben az árérzékeny szegmensben. Az autó tanulmánya már a 2016-os Pekingi Autószalonon bemutatkozott, ahol az érdeklődők dinamikus és kifinomult formatervű, a kategória legnagyobb belső terével rendelkező és a legújabb biztonsági és kényelmi felszerelésekkel ellátott autót láthattak.  


A Verna Yuena külső formatervében megjelenik a Hyundai Motor „Modern Elegancia” megközelítése dinamikus és kifinomult stílusával, hatalmas hatszögletű hűtőmaszkjával és bőséges belső térkínálatával. A Cangzhou üzem kétféle benzinmotorral egy 1,4-es 100 lóerős és egy 1,6-os 120 lóerős egységgel készíti ezt az autót. A Verna Yuena a legmodernebb biztonsági extrákat is megkapta, többek között járműstabilitási rendszert (VSM), keréknyomás-ellenőrző rendszert is, kényelmi szintjét pedig H-Band kulcsnélküli rendszer, automata csomagtér-nyitás, fűthető első ülések és napfénytető is fokozza. a Venra Yuena multimédiás rendszeréhez Apple CarPlay és a Baidu CarLife alkalmazás is elérhető.


A Hyundai Motor a megnyitón új jövőbeli stratégiát is bejelentett „Blue Melody” néven. A Hyudnai Motor jövőbeli irányzatát összefoglalva a Blue Melody a Hyundai Blue márkás termékeinek első szavát hasznosítja tovább termékekben és szolgáltatásokban: Blue Ecommerce, Blue Link, Blue Outlet, Blue Drive és Blue Youth.  


Az irányzat stratégiája a vásárlói elégedettségre fókuszál szisztematikus ügyfélkapcsolattal és megkülönböztetett szolgáltatásokkal. A Blue Ecommerce révén a Hyundai Motor nagy mennyiségű adathalmazát hasznosítja a vásárlók kényelmének fokozásához azzal, hogy digitális marketingjének részeként egy vásárlókra szabott integrált platformot hoz létre.  


A Blue Link új vásárlói élményeket hoz a Hyundai használóinak az Apple CarPlay és a Baidu CarLife szolgáltatások bevezetésével, míg a Blue Outlet nyomán a Hyundai folyamatosan igyekszik értékesítési versenyképességének növelésére Kína különböző kulcsfontosságú régióiban.   


A Blue Drive segítségével a Hyundai már bizonyított környezetbarát modellkínálatát igyekszik fejleszteni Kínában, ahol ezen a területen folyik talán a legnagyobb verseny az autógyártók között. Végül, de nem utolsósorban a Blue Youth célja, hogy a 20-as, 30-as éveikben járó fiatal kínaiaknak szóló kreatív élményekkel fejlesszék a Hyundai márkaképét.    


Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei