Folytatódik a Hyundai rekordéve Európában
A legfrissebb iparági adatok alapján az idei év a
legsikeresebb a Hyundai Motor számára Európában, ahol októberig csaknem 400
ezer autó kelt el.
Eddig az idei a legsikeresebb év a Hyundai Motor számára
Európában, hiszen az ACEA legfrissebb iparági adatai alapján 2016-ban eddig
összesen 386 480 új Hyundait helyeztek forgalomba a kontinensen. Ez a
tavalyi év első kilenc hónapjához viszonyítva 8,8 százalékos emelkedést jelent,
ami túlszárnyalva az iparág 7,7 százalékos növekedését egyben jelzi a Hyundai
modellek iránti kereslet élénkülését.
2016 júliusa és szeptembere között 124 813 db Hyundai
kelt el, ami a Hyundai Motor eddigi legjobb harmadik negyedéves eredménye
Európában. Csak szeptemberben 51 490 új autót értékesítettek a Hyundai
európai kereskedői, ami 3,9 százalékos emelkedés a 2015-ös eredményhez képest. Legjelentősebb
mértékben Olaszországban (+24,1%), Spanyolországban (+20,8%), Franciaországban
(+17,1%) és az Egyesült Királyságban (+9,9%) nőttek az eladások szeptemberben,
jelentősen növelve ezzel a Hyundai bővülését Európában. Minden ilyen európai
piacon a Hyundai növekedése meghaladta az adott piac átlagos szintjét.
„Fiatal és erős modellkínálatunk egyre vonzóbb vásárlóink
számára egész Európában” – mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe
alelnöke. „Mára az Európában eladott autóink több mint 90 százaléka a Hyundai
európai létesítményeiben formálják, tesztelik és gyártják.”
Csak 2015 során a Hyundai európai kínálatának 80 százaléka
megújult. Az i10 ráncfelvarrásával és a harmadik generációs i30 nemrégiben
történt 2016-os bemutatkozásával a Hyundai Motor az autógyártók között a legfiatalabb
modellkínálattal rendelkezik Európában. Ez a modellkínálat megújítási program
nagyban elősegítette az idei értékesítési eredmények növekedését. A remek
teljesítményhez különösen sokat tett hozzá a SUV kínálat, hiszen a vadonatúj
Tucson modellből több mint 140 ezer példány fogyott az értékesítés első évében.
Az i10, i20 és i30 szintén nagyon jó értékesítési
eredményeket mondhat magáénak. Az új generációs i30 bemutatása jelentős
mérföldkőnek számít a Hyundai Motor számára, hiszen a vállalat célja, hogy az
első számú ázsiai márkává váljon Európában. Az autó okos és értelmes választás
mindazok számára, akik olyan modellt keresnek, amely vonzó megjelenése mellett
hatékony és dinamikus, valamint átfogó biztonsági csomaggal is rendelkezik. Az
új i30 minőségé és megbízhatóságát a vállalat egyedülálló, iparágvezető öt éves
korlátozásmentes garanciája biztosítja.
Forrás: hyundai.news
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!