Folytatódik a Hyundai rekordéve Európában


A legfrissebb iparági adatok alapján az idei év a legsikeresebb a Hyundai Motor számára Európában, ahol októberig csaknem 400 ezer autó kelt el.

Eddig az idei a legsikeresebb év a Hyundai Motor számára Európában, hiszen az ACEA legfrissebb iparági adatai alapján 2016-ban eddig összesen 386 480 új Hyundait helyeztek forgalomba a kontinensen. Ez a tavalyi év első kilenc hónapjához viszonyítva 8,8 százalékos emelkedést jelent, ami túlszárnyalva az iparág 7,7 százalékos növekedését egyben jelzi a Hyundai modellek iránti kereslet élénkülését.
   

2016 júliusa és szeptembere között 124 813 db Hyundai kelt el, ami a Hyundai Motor eddigi legjobb harmadik negyedéves eredménye Európában. Csak szeptemberben 51 490 új autót értékesítettek a Hyundai európai kereskedői, ami 3,9 százalékos emelkedés a 2015-ös eredményhez képest. Legjelentősebb mértékben Olaszországban (+24,1%), Spanyolországban (+20,8%), Franciaországban (+17,1%) és az Egyesült Királyságban (+9,9%) nőttek az eladások szeptemberben, jelentősen növelve ezzel a Hyundai bővülését Európában. Minden ilyen európai piacon a Hyundai növekedése meghaladta az adott piac átlagos szintjét.


„Fiatal és erős modellkínálatunk egyre vonzóbb vásárlóink számára egész Európában” – mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe alelnöke. „Mára az Európában eladott autóink több mint 90 százaléka a Hyundai európai létesítményeiben formálják, tesztelik és gyártják.”


Csak 2015 során a Hyundai európai kínálatának 80 százaléka megújult. Az i10 ráncfelvarrásával és a harmadik generációs i30 nemrégiben történt 2016-os bemutatkozásával a Hyundai Motor az autógyártók között a legfiatalabb modellkínálattal rendelkezik Európában. Ez a modellkínálat megújítási program nagyban elősegítette az idei értékesítési eredmények növekedését. A remek teljesítményhez különösen sokat tett hozzá a SUV kínálat, hiszen a vadonatúj Tucson modellből több mint 140 ezer példány fogyott az értékesítés első évében.   


Az i10, i20 és i30 szintén nagyon jó értékesítési eredményeket mondhat magáénak. Az új generációs i30 bemutatása jelentős mérföldkőnek számít a Hyundai Motor számára, hiszen a vállalat célja, hogy az első számú ázsiai márkává váljon Európában. Az autó okos és értelmes választás mindazok számára, akik olyan modellt keresnek, amely vonzó megjelenése mellett hatékony és dinamikus, valamint átfogó biztonsági csomaggal is rendelkezik. Az új i30 minőségé és megbízhatóságát a vállalat egyedülálló, iparágvezető öt éves korlátozásmentes garanciája biztosítja.

Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei