Tovább nőtt a Hyundai márkaértéke


Az Interbrand legfrissebb értékelése  szerint a Hyundai Motor immár a világ 35. legnagyobb termékmárkája, amely az utóbbi egy év során olyan nagy autómárkákat előzött meg, mint az Audi, Volkswagen vagy a Porsche.

Habár az idei újra egy rendkívül nehéz év az autóipar számára, a Hyundai Motor globális piaci értéke 11,1 százalékos emelkedéssel 12,55 milliárd dollárra növekedett, amellyel biztosította saját pozícióját a világ legnagyobb márkái között. A koreai vállalat hatodik helyezésével ráadásul további egy helyet lépett előre a világ legnagyobb autómárkái között, így maga mögé utasította az Audi, a Volkswagen, a Nissan és a Porsche márkákat is és jelenleg a negyedik legértékesebb autóipari tömeggyártónak számít.


A Hyundai Motor olyan népszerű modellek, mint a Creta, Sonata és Tucson bemutatásának segítségével sikeresen megtartotta évi 5 millió darabos globális értékesítési mennyiségét, miközben a Hyundai és Genesis márkaidentitás fokozott elkülönítésével megerősítette a Modern Prémium márkafilozófiáját is. A Hyundai Motor márka az elektromos Ioniq modellcsaládjával és a Hyundai N szériás sportmodellekkel, valamint a jövő mobilitására fókuszáló Ioniq Projektjével még nagyobb magasságokba is elérhet.


„A járműbirtoklási modell néhány éven belül elavulttá válhat, így a mi víziónkat nem szabad csak a környezetbarát modellekre korlátozni” – mondta Wonhong Choi, a Hyundai Motor Company alelnöke. „Globális márkaként a növekedési ütem megtartása érdekében újra kell gondolnunk a hagyományos üzleti modelljeinket és nemcsak közlekedési társaságként, hanem mobilitási szolgáltatóként is kell magunkra tekinteni. Az Ioniq Projekt keretein belül fogunk foglalkozni ezzel az új paradigmával és ezzel is növeljük a Hyundai Motor helyezését a világ legértékesebb márkái között.” 


„Az elmúlt év során a Hyundai Motor ismét újraértelmezte saját korlátait azzal, hogy bemutatta az Ioniq modelljét és ezzel a jövő mobilitásának vezető helyére tört, valamint a Genesis márka leválasztásával fokozta mindkét márka saját identitását, amelyen felül a digitális Hyundai Motorstúdió innovatív márkaélményeket is nyújt az érdeklődők számára” – mondta Mike Rocha, az Interbrand márkaértékelési igazgatója. „Bízunk benne, hogy a jövő mobilitásának előfutáraként a Hyundai jövőre is növekedni tud.”  


A márka elérhetőségének szélesítésére a Hyundai Motor 2015. szeptemberében elindította az N sportmárkáját, amelynek célja, hogy intuitív, nagyteljesítményű, élvezetesen vezethető járműveket kínáljon a vásárlók széles köre részére. Az RM16, az N 2025 Gran Turismo és a legutóbbi RN30 tanulmányokat a márka teljesítmény iránti szenvedélye inspirálta, amely hamarosan az első Hyundai N modellben ölt majd testet.  

Forrás: globalpr.hyundai.com 

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei