Tovább nőtt a Hyundai márkaértéke
Az Interbrand legfrissebb értékelése szerint a Hyundai Motor immár a világ 35.
legnagyobb termékmárkája, amely az utóbbi egy év során olyan nagy autómárkákat
előzött meg, mint az Audi, Volkswagen vagy a Porsche.
Habár az idei újra egy rendkívül nehéz év az autóipar
számára, a Hyundai Motor globális piaci értéke 11,1 százalékos emelkedéssel
12,55 milliárd dollárra növekedett, amellyel biztosította saját pozícióját a
világ legnagyobb márkái között. A koreai vállalat hatodik helyezésével ráadásul
további egy helyet lépett előre a világ legnagyobb autómárkái között, így maga
mögé utasította az Audi, a Volkswagen, a Nissan és a Porsche márkákat is és
jelenleg a negyedik legértékesebb autóipari tömeggyártónak számít.
A Hyundai Motor olyan népszerű modellek, mint a Creta,
Sonata és Tucson bemutatásának segítségével sikeresen megtartotta évi 5 millió
darabos globális értékesítési mennyiségét, miközben a Hyundai és Genesis
márkaidentitás fokozott elkülönítésével megerősítette a Modern Prémium
márkafilozófiáját is. A Hyundai Motor márka az elektromos Ioniq
modellcsaládjával és a Hyundai N szériás sportmodellekkel, valamint a jövő
mobilitására fókuszáló Ioniq Projektjével még nagyobb magasságokba is elérhet.
„A járműbirtoklási modell néhány éven belül elavulttá
válhat, így a mi víziónkat nem szabad csak a környezetbarát modellekre
korlátozni” – mondta Wonhong Choi, a Hyundai Motor Company alelnöke. „Globális
márkaként a növekedési ütem megtartása érdekében újra kell gondolnunk a
hagyományos üzleti modelljeinket és nemcsak közlekedési társaságként, hanem
mobilitási szolgáltatóként is kell magunkra tekinteni. Az Ioniq Projekt
keretein belül fogunk foglalkozni ezzel az új paradigmával és ezzel is növeljük
a Hyundai Motor helyezését a világ legértékesebb márkái között.”
„Az elmúlt év során a Hyundai Motor ismét újraértelmezte
saját korlátait azzal, hogy bemutatta az Ioniq modelljét és ezzel a jövő
mobilitásának vezető helyére tört, valamint a Genesis márka leválasztásával
fokozta mindkét márka saját identitását, amelyen felül a digitális Hyundai
Motorstúdió innovatív márkaélményeket is nyújt az érdeklődők számára” – mondta
Mike Rocha, az Interbrand márkaértékelési igazgatója. „Bízunk benne, hogy a
jövő mobilitásának előfutáraként a Hyundai jövőre is növekedni tud.”
A márka elérhetőségének szélesítésére a Hyundai Motor 2015.
szeptemberében elindította az N sportmárkáját, amelynek célja, hogy intuitív,
nagyteljesítményű, élvezetesen vezethető járműveket kínáljon a vásárlók széles
köre részére. Az RM16, az N 2025 Gran Turismo és a legutóbbi RN30 tanulmányokat
a márka teljesítmény iránti szenvedélye inspirálta, amely hamarosan az első
Hyundai N modellben ölt majd testet.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!