A Hyundai és a BTS új kampányfilmmel ünnepli a Föld Napját
A Hyundai Motor és a BTS popegyüttes „A holnapért nem fogunk várni” címmel egy vadonatúj kampányfilmet mutatott be, amellyel a 2021-es Föld Napját kívánják méltóképpen megünnepelni.
Ez már a Hyundai Motor második Föld Napja filmje a BTS főszereplésével, miután az elsőt tavaly készítették el és több mint 100 millió megtekintést ért el a YouTube csatornán. A Hyundai Motor globális hidrogén-kampányában tavaly óta működik együtt a BTS együttessel, hogy a „Miattad” szlogenjével felhívja a figyelmet a fenntartható tevékenységek fontosságára és a hidrogén, mint tiszta energiaforrás jövőjére.
„A Hyundai Motor és a BTS folytatják együttműködésüket azért, hogy a fenntarthatóság értékeit világszerte terjesszék. Az MZ generáció növekvő tudatossága arról, hogy életmódbeli döntéseik és vásárlási döntéseik hogyan hatnak a környezetre, arra késztette őket, hogy zöldebb megoldásokat keressenek mindennapi szükségleteikre." – mondta Thomas Schemera, a Hyundai Motor ügyvezető alelnöke és marketing igazgatója, majd így folytatta: „A Hyundai Motor válasza ezekre a környezeti aggályokra a Nexo, egy dedikált üzemanyagcellás hobbiterepjáró. Szeretnénk az olyan fenntartható közlekedési módokat, mint a Nexo mindenki számára elérhetőbbé tenni, miközben a BTS mellett azért dolgozunk, hogy pozitív ösztönzést adjunk az ügyfeleknek világszerte."
Az új filmben a BTS tagjai egyszerű, környezetbarát tevékenységekben vesznek részt, amelyek könnyen beépíthetők a hétköznapi rutinokba, ezzel pedig másokat is erre ösztönözve. A BTS tagjai és az MZ generáció tagjai – ez a Millenniumi és a Z generációs fogyasztókra utaló kifejezés – olyan tevékenységekben vesznek részt, mint például a szemét tudatos eltávolítása az óceánokból és az utcákról, a városi kertészkedés és a gazdálkodás, a fenntartható divatválasztás és a szoba elhagyásakor a világítás egyszerű lekapcsolásával történő árammegtakarítás. Jellemzőjük, hogy újrahasznosítható poharakból isznak és hulladékmentes életmódot folytatnak: élelmiszer vásárlásakor saját táskájukat és edényeiket magukkal viszik a csomagolási hulladék mennyiségének csökkentése érdekében.
A filmben azt is láthatjuk, ahogy a BTS tagjai az üzemanyagcellás Nexo hobbiterepjáróban utaznak, amely nem szennyező anyagokat, csupán tiszta vizet bocsát ki. A film a Hyundai Motor üzenetével zárul: „A holnapért nem várunk, miattad”, mielőtt Spot, a Boston Dynamics ipari vállalatok számára távoli helyszíni megfigyelésre és ellenőrzésre fejlesztett első kereskedelmi robotja kikapcsolja a lámpákat. 2020 decemberében a Hyundai Motor Group és a SoftBank Group megegyezett azon megállapodás főbb részleteiről, amelyben a Hyundai Motor Group ellenőrző részesedést szerzett a Boston Dynamics vállalatban.
A Hyundai Motor ezt a kampányt a júniusban megrendezésre kerülő Környezetvédelmi Világnap alkalmára is tervezi kiterjeszteni.
Forrás: hyundai.com