A Hyundai új előfizetéses rendszert vezetett be az Egyesült Királyságban

A Hyundai Motor UK új mindent egyösszegben kínáló havi előfizetési szolgáltatást indított a hibrid, plug-in hibrid és teljesen elektromos modelljeihez az Egyesült Királyságban.

A Spanyolországban márciusban bevezetett Hyundai Mocean feliratkozási rendszerét most a vállalat az Egyesült Királyságban is bevezeti. A Hyundai Mocean új, kényelmes vezetési élményt kínál a Hyundai elektromos modellcsaládjához, mindössze egyetlen havi díj megfizetésével, amely az összes főbb autóval kapcsolatos költséget fedezi. A Mocean előfizetés 24 hónapos bérlet esetén havi 339 fonttól (kb. 142 eFt) kezdődik.

Az előfizetések akár három hónapig, de akár 24 hónapig is rendelkezésre állnak, elsősorban a regisztrációra és a lebonyolításra összpontosítva, amely csupán néhány egyszerű kattintással megtörténhet. A teljesen digitális folyamat során az ügyfelek egyszerűen kiválasztják a kívánt autót, és azt, mennyi ideig akarják használni, megadják adataikat, és – miután jóváhagyták – néhány napon belül az autó leszállításra kerül. Alternatív megoldásként a felhasználók azt is kiválaszthatják, hogy autójukat a Hyundai egyik helyi kereskedőjénél veszik át.

Miután feliratkozott, szinte minden jelentős költséget a Mocean havi előfizetési díja tartalmaza: biztosítás, közúti assistance, útadó, valamint a hivatalos Hyundai márkakereskedők által elvégzendő karbantartási és javítási feladatok. A maximális rugalmasság érdekében a Mocean ügyfelek félévente cserélhetik járművüket, hogy autóik alkalmazkodjanak életmódjukhoz. Azok, akik le szeretnék mondani az előfizetést, egy hónapos felmondási idővel tehetik meg.

A Mocean ügyfelei a Hyundai széleskörű elektromos járműveiből válogathatnak, amely az egyik legátfogóbb az iparágban, és a szupermini kategóriától a crossovereken és a hobbiterepjárókon keresztül a teljesen elektromos modellekig számos különböző modellre kiterjednek, mint amilyen például a Kona Electric.

„Izgatottan várjuk, hogy az Egyesült Királyságban is elindítsuk a Mocean szolgáltatásunkat és lehetőséget biztosítsunk arra, hogy a Hyundai fejlett, elektromos meghajtású járműveit egy teljesen új típusú ügyfélkörhöz juttassuk el” – mondta Ashley Andrew, a Hyundai Motor UK ügyvezető igazgatója. „Azok számára, akiknek a hagyományos megállapodások egyszerűen nem felelnek meg, vagy azok számára, akik az egyszeri havi előfizetés egyszerűségét és az egy hónapos lemondási időszak rugalmasságát szeretnék, a Mocean ezt biztosítani tudja. Számunkra ez az új innováció az autógyártótól a mobilitási szolgáltatóig vezető út kezdetét jelenti, új és innovatív módokat találva ügyfeleink életének gazdagításához." 

A Mocean szolgáltatás kezdetben ebben a hónapban indul London körzetében, de hamarosan az Egyesült Királyság más nagyvárosaiban is elérhető lesz. A Mocean a Hyundai globális mobilitási szolgáltatás (MaaS) márkája, amely kulcsfontosságú mérföldkő a Hyundai 2025-ös stratégiája ütemtervében, hogy 2025-re intelligens mobilitási szolgáltatóvá váljon.

Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését