Megérkeztek az első üzemanyagcellás Hyundai teherautók Németországba

Megérkezett Bremerhaven kikötőjébe az első Hyundai XCient Fuel Cell 7 darabos szállítmánya Németország számára, amelyet további 20 darab követ az elkövetkezendő hetekben.

Bremerhavenben kipakolták az első Hyundai üzemanyagcellás teherautókat. Daniel Keller, a Hyundai Hydrogen Mobility operatív igazgatója és Hojun Suh, a Hyundai Hydrogen Mobility stratégiai igazgatója ezen alkalomból maguk is Bremerhavenbe utazott, hogy átadják azokat az első németországi ügyfélnek. Minden leszállított járművet a Német Szövetségi Digitális és Közlekedési Minisztérium finanszíroz. A finanszírozási programot a Now GmbH koordinálja.

 „Ez egy történelmi pillanat” – mondta Beat Hirschi, a HHM vezérigazgatója. „A Hyundai XCient Fuel Cell sikeres svájci bevezetése után bővítjük tevékenységünket Európában, kezdetben Németországra fókuszálva. A fiatalos Hylane vállalatot meg tudtuk győzni, amely osztja értékeinket és valóban hozzájárulhat a környezetvédelemhez és a nehéz teherszállítás széndioxid-mentesítéséhez.”

 „Az első sorozatgyártású teherautók jelentik a Hyundai Motorral megvalósuló hosszútávú együttműködés alapját, amelyet mostantól tovább fogunk bővíteni” – mondta Sara Schiffer, a Hylane ügyvezető igazgatója. „A járműveket fix kilométeráron béreljük, így felhasználóink könnyen és kis kockázattal használhatják a teherautókat.”

 „A hidrogén üzemanyagcellás meghajtású haszongépjárművekben nagy lehetőség rejlik, különösen a hosszú távú útvonalakon, amivel fenntarthatóbbá tehetik a közúti árufuvarozást Németországban és Európában” – mondta Kurt-Christoph von Knobelsdorff, a Now vezérigazgatója. „A logisztikai ipar nagyon erős érdeklődést mutat az üzemanyagcellás teherautók iránt, így az első sorozatgyártású járművek érkezése nagyon jó hír. Gratulálok Hylane vállalatnak ehhez a mérföldkőhöz, és alig várjuk, hogy a továbbiakban is támogathassuk ezt az induló vállalkozást.”

A Hyundai adatai szerint az XCient Fuel Cell tehergépjárművek hatótávolsága körülbelül 400 kilométer. A hidrogént hét tartályban tárolják, az átlagos feltöltési idő tíz perc. A Hylane részére leszállított XCient Fuel Cell az első szériagyártású hidrogénüzemű teherautók továbbfejlesztett generációja, amelyet Németországban használnak. A járművek a hajóról közvetlenül a felépítménygyártóhoz kerülnek, ahol az ügyfélspecifikus változatokat (pl. hűtött és szárazdobozos karosszéria) szerelik össze. A Hylane szerint az első 7 darabot az elkövetkező hetekben további tíz jármű követi majd. 

Forrás: logistra.de

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei