A Hyundai márkaértéke nőtt a legtöbbet az autógyártók között
A Hyundai bejelentette, hogy Interbrand szerint az autógyártó globális márkaértéke 2022-ben 14 százalékkal 17,3 milliárd dollárra nőtt, amivel a leggyorsabb növekedést érte el az autóipari tömegpiaci márkák között és immár a második egymást követő évben a 35. helyet foglalja el.
A Hyundairól az Interbrand pozitív értékelésének kulcsfontosságú tényezői közé tartozik a vállalat az elektromos járművekre irányuló stratégiai fókusza, jövőbeli mobilitási elképzelésének metamobilitásra való kiterjesztése és proaktív ESG-menedzsmentje – mindez kiemeli a vállalat jövőálló üzleti megvalósíthatóságát és versenyképességét más autómárkákkal szemben az iparág jelentős paradigmaváltása során.
A Hyundai egyre bővülő IONIQ termékcsaládját széles körben elismerték az innovatív technológiák és az izgalmas dizájn bemutatásáért az egyre versengőbb villanyautós szegmensben. A 2021-ben bemutatott IONIQ 5 meghatározta a Hyundai formatervezési és technológiai irányvonalát a jövő elektromos autói számára. Ezzel együtt számos díjat nyert, köztük a rangos 2022-es Világ Év Autója díjat, megelőzve nagyteljesítményű és luxusmodelleket is.
2022-ben a Hyundai bemutatta az IONIQ 6 Elektromos Streamliner modelljét, amely egyedi stílusával, megnövelt hatótávjával és innovatív belső terével egyaránt felkeltette a vásárlók és a kritikusok érdeklődését is. A Hyundai dedikált villanyautó-márkaneve alatt azzal fogja tovább kamatoztatni iparágvezető gyártási know-how-ját, hogy a gyorsan növekvő piaci keresletre válaszul 2024-ben bemutatja az IONIQ 7 teljesen elektromos hobbiterepjárót és tovább építi vezető pozícióját az elektromos járművek szegmensében.
A Hyundai a CES 2022-es pavilonján, amely a 2022-es Red Dot Award fődíját nyerte el, a vállalat bemutatta, hogy robottechnikai üzletága miként vezeti a paradigmaváltást a jövő mobilitása felé, túlmutatva a hagyományos közlekedési eszközökön, így biztosítva az emberiség korlátlan mozgási szabadságát. A 2022-es CES kiállításon a vállalat elképzelte, hogy a jövőbeni mobilitási megoldások közötti különbségek a robotikai technológia, így a mesterséges intelligencia és az autonóm vezetés továbbfejlesztése révén elmosódnak. Különféle mobilitási megoldások, köztük az autók, a robotika és a városi légi mobilitás (UAM) is intelligens eszközként szolgálnak majd a metaverzum platformhoz való hozzáférés során.
Jövőbeli mobilitási víziójának alátámasztására a vállalat bemutatta „Metamobilitás” koncepcióját, melynek célja egy olyan intelligens eszköz-metaverzum kapcsolat létrehozása, amely a mobilitás szerepét a virtuális valóságra (VR) is kiterjeszti és végül lehetővé teszi az emberek számára, hogy leküzdjék fizikai korlátaikat. A Hyundai azt is megosztotta elképzelésével, hogy a robotok miként fognak médiumként működni a valós világ és a virtuális terek között, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy olyan változtatásokat hajtsanak végre a metaverzumban, amelyekkel azok a valóságban is tükröződjenek.
A metamobilitás megvalósítása érdekében a vállalat azt tervezi, hogy 2022 végéig egy „intelligens gyárat” hoz létre Szingapúrban a vezető vállalatokkal kialakított stratégiai együttműködések révén egy platform létrehozása és ütemterv elkészítése érdekében. Ezzel a Hyundai Motor arra számít, hogy felgyorsítja egy intelligens mobilitási megoldás szolgáltatójává átalakulását, amely egyedülálló mobilitási ökoszisztémával rendelkezik és javítja a működési hatékonyságot, valamint elősegíti a gyártási innovációt.
A környezetbarát és jövőközpontú technológiák megvalósítása mellett a Hyundai proaktív környezetvédelmi, társadalmi és irányítási (ESG) kezdeményezésekkel, például az ellátási láncban a munkakörnyezet javítására vonatkozó iránymutatások megerősítésével növeli a márka hitelességét és empátiáját. Az ESG menedzsment tevékenységének teljesítménye elismeréseként a vállalat tavaly először szerepelt a Dow Jones Fenntarthatósági Index (DJSI) Világindexében, ami azt jelenti, hogy piaci kapitalizációja alapján a 2 500 globális vállalat első 10 százalékába jutott.
„Mivel az autóipar továbbra is jelentős paradigmaváltáson megy keresztül, a Hyundai továbbra is arra törekszik, hogy az intelligens mobilitás vezetőjévé váljon, amely nemcsak technológiai teljesítményt biztosít a jövőbeli mobilitási ágazatba történő merész befektetések révén, hanem teljesíti a mindenki számára jobb holnapért vállalt kötelezettségeit is" – mondta Jaehoon Chang, a Hyundai Motor elnök-vezérigazgatója "
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég évente értékeli a nagy multinacionális vállalatokat a legjobb globális márkák rangsorának közzététele érdekében. Az egyes márkák jelenértékét a pénzügyi és marketingtevékenységek átfogó értékelése után határozzák meg, amelyet a jövőbeni bevételek kiszámításához használnak fel.
Forrás: hyundai.news
Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!