A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

Öt kontinens, több ezer autókereskedése vett részt a Hyundai Motor által meghirdetett azon versenyen, amelyen végül a koreai központ a Hyundai Hatvan márkakereskedés kisfilmjét választották a legjobbnak.

Öt kontinens, több ezer Hyundai márkakereskedése nevezett be arra az ügyfélkiszolgálás minőségét bemutató versenyre, amelynek egyik első díját egy magyar cég, a Hyundai Hatvan Márkakereskedés nyerte el. A különleges világelsőség megszerzéséhez nemcsak a cég tulajdonosa Képe Tibor, de a hatvani Prémium Autóház márkakereskedés ismert ügyfelei Nagy Dániel autóversenyző, Kárász Róbert műsorvezető, kommunikációs szakember és Hajas Imelda autós influenszer is hozzájárultak.

„A Hyundai koreai központja 2022 Hyundai CX Championship néven versenyt hirdetett a világ összes saját márkakereskedőjének, amelyben a feladat az volt, hogy készítsünk egy-egy kisfilmet arról, miként invitáljuk tesztvezetésre a márka valamely modellje iránt érdeklődőt, de arról is kellett készíteni egy angol feliratokkal ellátott videót, hogy miként kezeljük professzionálisan, udvariasan és hatékonyan azt az ügyfelet, aki egy autójavítás után újból előforduló hiba miatt reklamál” – meséli Képe Tibor hozzátéve: „Úgy döntöttünk, hogy a feladatok teljesítéséhez felkérek néhány olyan régi ügyfelünket, akik otthonosan mozognak a média világában, ugyanakkor elkötelezettek a márkánk és kereskedésünk iránt.”

 Így aztán a tesztvezetési kisfilmben a versenyfilmek főhősei, Hajas Imelda autós influenszer lett az újautó értékesítési tanácsadó szerepben, Nagy Dani autóversenyző, Forma 1-es szakkommentátor játszotta a tesztvezetésre érkező ügyfelet, míg a vevőszolgálati kisfilmhez Kárász Róbert műsorvezetőt kérték fel, hogy – szerencsére a valósággal ellentétben – egy elégedetlen ügyfelünket jelenítsen meg. „Magamra a vevőszolgálati tanácsadó szerepét osztottam, amely egyáltalán nem áll tőlem távol a való életben sem, hiszen mind a mai napig részt veszek a vállalkozásom napi működésében és igény esetén szívesen segítem a kollégáim munkáját”- mondta Képet Tibor.

„Amikor belegondoltunk, hogy milyen esélyekkel indulunk egy olyan versenyben, ahol bizony a világ sok száz, nálunk nagyságrendekkel nagyobb piacokon dolgozó kereskedői is részt vesznek, elfogadtuk azt a tényt, hogy matematikai értelemben nincs sok esélyünk a győzelemre” – meséli Tibor. „Ennek ellenére természetesen azért tettünk több, mint száz munkaórát a kisfilmek leforgatásába, megvágásába és véglegesítésébe, mert hittünk abban, hogy ha a szalonunkban és márkaszervizünkben végzett mindennapos minőségi munkát meg tudjuk jeleníteni a videókban, akkor azért nem vagyunk teljesen esélytelenek.” Képe Tibor azt is hozzátette, a forgatásokat rengeteg nevetés, kitűnő hangulat és sok vicces szituáció kísérte, aminek – mint később kiderült – fontos jelentősége volt.

Óriási öröm és büszkeség volt a pillanat, amikor az anyacég központjából, Koreából megérkezett az értesítés, hogy az első körös válogatáson túljutottak és bekerültek a legjobb 250 elkészült film közé, akiknek versenyfilmjeit a Hyundai vezetéséből kikerült tekintélyes zsűri értékeli majd. Titkon már a legjobbakat remélték, amikor egy nagyon kedves és elismerő levél kíséretében azt a tájékoztatást kapták, hogy filmünk nem kerül a végső nyertesek közé. 

Ám másnap újabb e-mail érkezett, ebben arról tájékoztatták a kereskedést, hogy az ügyfél tesztvezetés, valamint a reklamáció kezelés kisfilm versenye mellett döntést hozott a zsűri a világ legjobb Hyundai werkfilm kategóriájában, vagyis a forgatáson készült vicces, emlékezetes, de a végső változatokból kimaradt jelenetekből összeállított Hyundai kisfilm kategóriában is. 

„Még ma is különleges ezt kimondani, de kiderült, hogy mi nyertünk. A világ összes Hyundai kereskedőjének versenyében cégem, a Prémium Autóház Kft. által üzemeltetett Hyundai Hatvan Márkakereskedés lett a végső nyertes” – meséli Képe Tibor. „Arra pedig külön büszke vagyok, hogy a videókban nemcsak minőségi kereskedésünket, az önkéntes színészként debütált ügyfeleinket, de a csodálatos városunkat, Hatvant is bemutattuk egy kicsit.

Képe Tibor hangsúlyozta, hogy a minőségre törekvés már korábban is hozott elismeréseket, hiszen a hazai importőr is több alkalommal díjazta vevőszolgálati tevékenységünk magas színvonalát, de azért az egy nagyon különleges érzés, amikor arról értesítenek, hogy az egész földbolygó legjobbjai valamiben.

 „Az elismerés azt is bizonyítja, hogy valószínűleg a munka közben felvett humoros jelenetekkel más kultúrák képviselőit is meg tudtak nevettetni! Ráadásul azért is külön öröm ez az elismerés, mert hiszek abban, hogy minőségi munkát, jó teljesítményt, jó hangulatú munkahelyi légkörben lehet elérni, ahonnan a szellemesség és humor sem hiányozhat. Hiszem azt is, hogy a siker titka egy kiváló és jól képzett csapat, fokmérője pedig a sok elégedett ügyfél. Boldog vagyok, mert egyiknek sem vagyunk híján és bízom abban, hogy anyacégünk a Hyundai felhívására készült versenyfilmjeink bár játékfilmek, teljes mértékben a valóságot tükrözik.” 

A Hyundai Hatvan a mindennapok során is ugyanúgy várja tesztvezetésre minden érdeklődő ügyfelet, mint ahogy azt a filmben tette új gépkocsi értékesítési tanácsadónkat játszó Hajas Imelda, a nagybetűs ügyfelet megjelenítő ismert magyar autóversenyzővel, aki a legnagyobb versenysikereit többek között a Hyundai versenyautóival elérő Nagy Dani volt. Természetesen a kereskedés kíváncsi mindenkinek a véleményére a győztes verseny filmjeivel kapcsolatban, amelyeket mostantól a Hyundai Hatvan közösségi csatornáin bárki megnézhet és véleményezhet. 

A legszebb jutalom természetesen maga a Hyundai elismerése, amelynek nyomán a kereskedés elmondhatja magáról, hogy ők lettek a világ legviccesebb Hyundai márkakereskedése és persze az a presztízs, ami a hazai és a nemzetközi márkakereskedői hálózatban egy ilyen díj elnyerése után jár. De a Hyundai koreai központja is szép és stílszerűen vicces ajándékkal kedveskedett nekik. Készült róluk ugyanis egy-egy életnagyságú karikatúra, amelyeket természetesen elhelyeztek az autószalon azon részében, amely a legszebb pillanatok helyszíne, ahol az új autóikat kapják meg kedves ügyfelek. 

Képe Tibor ajándéka pedig az volt a Hyundai Hatvan győztes csapatának, hogy minden közreműködő szereplőt, operatőrt és szerkesztőt meginvitált egy kis ünnepségre és vacsorára a megújult budapesti Szaletly Étterembe, ahol a kellemes fogások mellett természetesen a humor is a tetőfokára hágott.

Végül pedig íme a nyertes Hyundai werkfilm:

Forrás: Hyundai Hatvan

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését