A Hyundai már 500 Kona Electric-et szállított le a Coca Colának

A Hyundai Motor Deutschland támogatja a legnagyobb német italgyártó cég, a Coca-Cola Europacific Partners Deutschland GmbH-t (CCEP DE) a CO2-kibocsátás csökkentési törekvései érdekében azzal, hogy immár az 500. Hyundai elektromos autót adták át Németországban. 

Tobias Krumnikl, a Hyundai Motor Deutschland GmbH kereskedelmi flottaügyfelekkel és használt autókkal foglalkozó stratégiájának vezetője nemrég átadta az 500. Hyundait a Coca-Cola Europacific Partners Deutschland GmbH részére. Az átadásra Offenbachban került sor, ahol a Kona Electric modellt Ksenija Leverenz, a CCEP DE logisztikai és ügyfélszolgálati igazgatója és Dirk Stenzel, a CCEP DE nemzeti flottamenedzsere vette át.

Az italgyártó vállalat még 2021-ben jelentette be, hogy 2025-ig Németországban a saját flottájában lévő összes személygépkocsit és kisteherautót elektromos járművekre állítja át a lízingszerződések kifutásával azért, hogy csökkentse a szén-dioxid-kibocsátást és hozzájáruljon ahhoz, hogy 2040-re a teljes értékláncban klímasemlegesek tudjanak lenni. A jelenlegi összesen 1 786 darab személygépkocsiból és kisteherautóból a CCEP Németország már 762 járművet váltott ki elektromos meghajtásúakkal – ez körülbelül 43 százaléknak felel meg. Az elektromos járműflotta nagy részét a Hyundai márkájú autók, különösen a Hyundai Kona Electric modellek teszik ki. Funkcionális járműként használják őket, beleértve az értékesítési tanácsadókat vagy a kulcsfontosságú ügyfélmenedzsereket is. Mindkét cég 2021 óta dolgozik együtt.

„Mostanra a Hyundai Kona új generációja is megérkezett a piacra és természetesen a Kona Electricben is vannak olyan műszaki fejlesztések, amelyek még érdekesebbé teszik a járművet a flottahasználat szempontjából. A motorok és az akkumulátorcsomagok erősebbek lettek, a választék pedig ismét észrevehetően nőtt – miközben az energiafogyasztás alig változott" – mondta Tobias Krumnikl, a Hyundai Motor Deutschland kereskedelmi ügyfelekkel és használt autókkal foglalkozó stratégiájának vezetője

„Az elmúlt években – többek között a koronavírus miatt – nagy kihívást jelentett az elektromos járművekre való átállásunk további előmozdítása” – teszi hozzá Ksenija Leverenz, a CCEP DE logisztikai és ügyfélszolgálati igazgatója. „Ezért különösen nagy örömünkre szolgál, hogy a személyautók és kisteherautók villamosításában fontos mérföldkövet jelenthettünk be a 500. Hyundai Kona Electric flottába érkezésével. Idén újabb nagy előrelépést és különösen nagy számú jármű cseréjét tervezzük. Ily módon szeretnénk elérni azt a célunkat, hogy 2025-re minden személygépkocsit és kisteherautót elektromos meghajtásúvá alakítsunk." 

A CCEP DE-vel kötött sikeres és előremutató megállapodást a brémai Hyundai Autohaus Bobrink-Carstream GmbH kezdeményezte, amely a Hyundai 75 németországi Fleet Business Centerének egyike. A szakemberek innen szervezik meg a járművek kiszállítását a Coca-Cola Europacific Partners Deutschland részére Németország egész területén és szakmai támogatást nyújtanak az italgyártó cég Hyundai Kona Electric flottájával kapcsolatos minden kérdésben. A teljeskörű szolgáltatást nyújtó lízingspecialista, az Arval Deutschland GmbH is részt vesz ennek a különleges szállítási szerződésnek a személyre szabott lízingfeltételeinek kialakításában.

A Hyundai Motor Deutschland számára a CCEP DE-vel kötött együttműködés újabb mérföldkő a márka fontos flottaüzletágában. A számok 2018 óta folyamatosan növekszenek és a 2020-as koronavírus-járvánnyal kapcsolatos visszaesést egy évvel később ellensúlyozni tudták. 2023-ban a Hyundai Motor Deutschland GmbH körülbelül 19 300 darab autót adott el flottaügyfeleinek. Ez azt jelenti, hogy a németországi újonnan regisztrált Hyundai modellek mintegy 18 százaléka nagyobb és kisebb autóflották üzemeltetőihez került. A Hyundai piaci részesedése a német flotta üzletágban 2,0 százalék.

Az alternatív hajtásláncok és különösen a tisztán elektromos járművek egyre népszerűbbek, különösen a flottaügyfelek körében. A portfólió a lágyhibrid és tiszta hibrid hajtásoktól a plug-in hibrid és akkumulátoros-elektromos változatokon át egészen az üzemanyagcellás modellekig terjed. A Hyundai azt a célt tűzte ki maga elé, hogy 2045-re világszerte klímasemleges legyen. A flottaszegmensben az elektromos járművek iránti növekvő kereslet szintén elősegíti e célok elérését.

Forrás: hyundai.news

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését