Szövetséget kötött a Hyundai és az Uber

A Hyundai Motor stratégiai együttműködést kötött az Uberrel, amelynek célja, hogy az autógyártó elektromos modelljeit felhasználva villamosítsa mobilitási szolgáltatásait Európában.

A vállalatok közötti megállapodást az Uber bejelentése alapján hozták nyilvánosságra, miszerint 2030-ig zéróemissziós mobilitási platformmá kívánnak válni. 2025-re az Uber hét európai fővárosban megtett összes kilométerének felét elektromos járművekkel teszik meg. Ezek a városok (Amszterdam, Berlin, Brüsszel, Lisszabon, London, Madrid és Párizs) 2021 végéig az Uber európai üzleti tevékenységének 80 százalékát teszik ki. Ezen ígéret részeként az ügyfelek utazásuk lefoglalásakor ki fogják tudni választani, hogy zéróemissziós járműben kívánnak utazni. 

Az együttműködés keretében a Hyundai kedvezményes hozzáférést biztosít a Kona Electric és az Ioniq Electric modelljéhez több ezer Uber alkalmazást használó sofőr számára, elsősorban az Egyesült Királyság, Franciaország és Hollandia területén.

„Ezen izgalmas együttműködés révén kihasználjuk vezető szerepünket az elektromobilitásban és segíthetjük az Uber partnersofőrjeit villanyautóra váltani, valamint elősegíthetjük ügyfeleik európai útjainak villamosítását is” – mondta Michael Cole, a Hyundai Motor Europe elnök-vezérigazgatója. „Ez a megállapodás a Hyundai számára lehetőséget kínál arra is, hogy még szélesebb ügyfélkör számára bemutassa az Ioniq Electric és a Kona Electric modellek előnyeit, valamint hozzájárulhatunk a széndioxid-mentesítési erőfeszítésekhez Európa nagyvárosaiban." 

„"Európai platformunk villamosítását a Hyundai-jal megkötött új stratégiai együttműködés révén hajtjuk végre, amely megkönnyíti és megfizethetőbbé teszi a járművezetők számára a Hyundai egyik vezető elektromos modelljére átállást” – mondta Anabel Diaz, az Uber regionális vezetője. „Figyelembe véve a vezetők, az utasok és a városok iránti felelősségünket, mi ambiciózus kötelezettségvállalásokat tettünk a járművezetők elektromos járművekre átállásának támogatása érdekében és ez az együttműködés lehetővé teszi számunkra, hogy ezt a lendületet folytassuk. Az olyan professzionális sofőrök, mint amilyenek az Uber alkalmazásban is vannak, az elektromos járművek korai tömeges elfogadói lesznek, ami elősegíti a következő években a tömegpiacon történő elterjedését." 

A két vállalat megvizsgálja, hogy a közös munka felgyorsíthatja-e a Hyundai elektromos járműveinek és a villanyautó-infrastruktúra elterjedését az európai városokban. Az Uber App partnersofőrjeinek hozzáférést kínálnak az Ioniq Electric és a Kona Electric, valamint a Hyundai jövőben megjelenő elektromos modelljeihez. A jövőben a Hyundai és az Uber közös marketing és oktatási programokat szándékozik elindítani, amivel az elektromos autókat és az azokhoz kapcsolódó előnyöket népszerűsítik az Uber partnersofőrjei számára, valamint tesztvezetéseket kínálnak annak érdekében, hogy a járművezetők saját maguk is megtapasztalhassák a zérókibocsátású járművek előnyeit.

Az olyan villamosított modellek fejlesztésével, mint az Ioniq Electric és a Kona Electric, a Hyundai Motor az elektromobilitás egyik éllovasává vált. A vállalat célja, hogy évente több mint 670 ezer zéróemissziós járművet értékesítsen és 2025-ig a világ első három villanyautó-gyártója közé kerüljön. Ma már a Hyundai kínálja a piacon elérhető legváltozatosabb villamosított hajtáslánc-választékot.

Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését