Különleges álcát kapott a Hyundai IONIQ 5 N prototípusa

A Hyundai első elektromos sportautója is megkezdte fagytűrési tesztjeit a vállalat svédországi tesztközpontjában, amelynek környékén az autó egy különleges álcamintázattal reklámozza magát.

Az már nem jelent nagy újdonságot, hogy a Hyundai Motor N sportrészlege jelenleg az első tisztán elektromos meghajtású modelljének bevezetésére készül, hiszen korábban már a Nürburgringen, illetve annak környékén sikerült lencsevégre kapni az IONIQ 5-re épülő sportmodell első prototípusait. Azok az autók azonban szinte teljesen megegyeztek a már kapható szériaverziókkal, csupán némi sportos kiegészítés különböztette meg a készülő újdonságot tőlük. 

Most azonban úgy tűnik, az Északi-sarkkör környékén fekvő Hyundai tesztközpontba is megérkezett az IONIQ 5 N verziójának prototípusa, hogy letudja az ilyenkor szokásos fagytűrési protokollt. Erre az alkalomra viszont a Hyundai illetékesei különleges öltözékbe csomagolták az autót, ami kockamintája alapján egyrész jól eltakarja, másrészt egyben fel is hívja a figyelmet az újdonságra. És ha ez nem lenne elég, a marketingesek egy messziről is jól olvasható „Never Just Drive” szlogent, az N széria legfrissebb jelmondatát is felragasztottak az autó oldalára, egyértelműsítve ezzel a prototípus hovatartozását.    

A Hyundai eddigi legsportosabb villanyautójának korai prototípusa ennek ellenére továbbra sem sokat árul el magáról a képek alapján. A nyáron Németországban fotózott tesztpéldányokhoz viszonyítva nincs sok változás, ugyanúgy egy átlagos IONIQ 5 modellt látunk, mindössze annyi tűnik fel, hogy az autót feltűnően alacsonyra ültették, valamint az aerodinamikus felniket alacsony profilú széles, sportos fekete keréktárcsákra cserélték. A hátsóról készült fotókon feltűnik még, hogy a fenti légterelő idom mintha tömör volna.   

Egyelőre persze nagy a titkolózás az autó hajtásáról, vagy bármilyen részletéről, ám a prototípus ismételt felbukkanása azt bizonyítja, hogy a Hyundai valóban hamarosan bemutatja első tisztán elektromos N sportmodelljét. Úgy tűnik, ennek reklámozását, egy igen érdekes és eddig még nem látott módon, már az álcafólia félreértelmezhetetlen üzenetében megkezdték. Az E-GMP platformra jelenleg már bejelentett legerősebb autó a Kia EV6 GT változata , amely 77,4 kWh kapacitású akkuival 585 lóerős teljesítményre lesz képes. Arról egyelőre nincs információ, hogy vajon a Hyundai IONIQ 5 N verziója ennél is erősebb lesz, vagy sem. 

Tekintettel a prototípus kezdetleges állapotára, a Hyundai várhatóan még legalább egy évig dolgozni fog az IONIQ 5 N változatán, mielőtt az 2023-ban megjelenne a kínálatban és akár az is elképzelhető, hogy később a villanyautó-márka további új modelljei, így akár az IONIQ 6 limuzin is készül majd nagyteljesítményű kivitelben. 

Forrás: motor.es

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését