A Hyundai új villanyautó-gyárat épít Koreában

A Hyundai Motor menedzsmentje és szakszervezete nemrég abban állapodtak meg, hogy az autógyártó közel harminc év elteltével egy teljesen új gyártóüzemet épít villanyautói számára Dél-Koreában 

A Hyundai Motor ügyvezetése és szakszervezete megállapodott abban az ütemtervben, hogy 2025-re a vállalat közel három évtizede első, elektromos járművek gyártására szolgáló gyársorát építik fel Koreában, valamint a jövőbeli mobilitás érdekében az elöregedett összeszerelő gyártósorokat fokozatosan bővítik.

A koreai üzemek jövőbeli beruházásaival kapcsolatos külön megállapodás az ulszani gyár idei kollektív tárgyalásának 15. fordulójában született meg. A megállapodás központi eleme az volt, hogy a 2023-as alapkőletételt követően 2025-re egy elektromos járművekre specializálódott gyárat hozzanak létre, valamint a meglévő gyártósorokat a legújabb felszerelésekkel korszerűsítsék és néhány modell összeszerelését az új gyárba helyezzenek át.

Amint elkészül, az elektromos járművekre összpontosító gyártóüzem a Hyundai Motor első új gyártóüzeme lesz Koreában azóta, hogy az Aszan komplexumot legutóbb 1996-ban bővítették. Miután a vállalat májusban nyilvánosságra hozta, hogy 10 milliárd dolláros beruházással villanyautó-gyárat készül létrehozni az Egyesült Államokban, a Hyundai Motor Group ugyanakkor azt is bejelentette, hogy 48,01 milliárd dolláros hazai beruházással 2025-ig azzal a céllal, hogy évente 1,44 millió elektromos autót állítsanak elő Koreában.

A koreai autóipari óriás a gyártás versenyképességének, valamint a munkavégzés hatékonyságának és feltételeinek javítása érdekében a legújabb gyártási technológiákat és minőségi rendszereket kívánja alkalmazni vadonatúj gyárában. Annak érdekében, hogy a szakszervezetek az emberi munkaerő számára a jövőbeli mobilitás és automatizálás terén fennálló aggodalmait enyhítse, a vállalat egy tanácsot hoz létre a szakszervezettel, amely negyedévente rendszeresen összeül és koordinálja a globális járműkörnyezet változásaira, valamint a biztonsági és minőségi kérdésekre adandó válaszokat.

A hagyományos belsőégésű motorral hajtott járművek erőátviteli részlegének dolgozói számára a vállalat különféle képzési programokat kínál azért, hogy a munkatársak különböző más szerepekre váltsanak. A szakszervezet megállapodott abban is, hogy jobban együttműködnek a termelés hatékonyságának javítása és a járművek minőségének ellenőrzése, egyes modellek gyártásának és dolgozóinak átadása, a sorozatgyártás előtti képzés, valamint a termelés piaci kereslethez való igazítása terén.

A dolgozók ígéretet tettek arra, hogy folyamatosan együttműködnek a vezetőséggel a koreai gyártósorok állapotának és a kutatás-fejlesztési kapacitások korszerűsítésére. „A vezetői környezetben tapasztalható növekvő bizonytalanság közepette a menedzsment és a szakszervezet összefog azért, hogy a hazai üzemek a jövőbeni üzleti tevékenység globális központjaként és bázisaként szolgáljanak” – mondta a cég egyik illetékese.

Forrás: pulsenews.co.kr, motorgraph.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését