A Hyundai Motor felgyorsítja hidrogén-üzletágát

A Hyundai Motor felvásárolta hazai hidrogén-üzemanyagcellás üzletágát az autókonszern leányvállalatától és az autóalkatrészeket gyártó Hyundai Mobistól annak érdekében, hogy felgyorsítsa technológiai innovációját és termékfejlesztését.

A Hyundai Motor közleménye szerint az átvétel hivatalosan a múlt hónapban fejeződött be, amivel a Mobis hidrogén-üzemanyagcellás létesítményeit, eszközeit és személyzetét immár egy helyen gyűjtötték össze. Az akvizícióval a Hyundai Motor új folyamatminőségi egységet hozott létre kutatás-fejlesztési részlegének hidrogén-üzemanyagcellás fejlesztőközpontja alatt, hogy megerősítse a szervezeti struktúrát.

Az autógyártó ígéretet tett arra, hogy a hidrogén-üzemanyagcellák bővítésén alapuló hidrogén ökoszisztéma megvalósítása érdekében a hidrogén üzemanyagcellák technológiai versenyképességét a kombinált hidrogéncsapat felhasználásával és a termelés minőségének javításával biztosítja, amelyek a hidrogénüzemű járműveken túl is használhatóak lesznek.

„Kötelességtudattal dolgozunk a hidrogénüzletágon” – mondta Jae-hoon Chang, a Hyundai Motor vezérigazgatója. „Megerősítjük az együttműködési rendszert a csoport vállalatain belül, hogy megőrizzük vezető szerepünket a hidrogén ökoszisztémában és továbbra is bővítjük a hidrogén üzletág alapjait az erőforrások körkörös hidrogéntermelésének, a technológiai fejlesztésnek és a (hidrogénüzemű) haszongépjárművek bővítésének folyamatos ösztönzésével.”

A Hyundai Motor bejelentette, hogy egy egységes irányítási rendszeren keresztül erőfeszítéseket tesz a működési hatékonyság növelésére és olyan hidrogén üzemanyagcellás termékeket kívánnak előállítani és kínálni, amelyek kompetitív költségelőnyben részesülnek. A vállalat kifejtette, hogy mivel a hidrogénüzemanyagcellás rendszerek kulcsfontosságú szerepet játszanak a hidrogénüzemű járművek árának és üzemanyag-hatékonyságának piacképességében, termékei teljesítményének, tartósságának és gyártási minőségének javítására fog koncentrálni, hogy hozzájáruljon ahhoz, hogy több hidrogénüzemű autó legyen a piacon.

Az autógyártó azt is közölte, hogy jövőre tervezi piacra dobni szériagyártású hidrogénüzemű Nexo hobbiterepjárómodelljének utódját, hogy megszilárdítsa vezető szerepét a hidrogénüzemű járművek globális piacán. Ezen felül a vállalat azt közölte, hogy diverzifikálja hidrogénüzletágait a nem járműipari ágazatokban, mint például az energiatermelés, a villamos, a kikötő, a hajózás és a fejlett légi mobilitás. Az autógyártó például a Hyundai Mobis és a Hyundai Rotem vállalatokkal együttműködve hidrogénüzemű villás targoncát és hidrogénvillamost is kifejlesztett.

A Hyundai Motor Group 1998-ban hozta létre hidrogénnel kapcsolatos technológia fejlesztésével foglalkozó üzletágát. Az autóipari óriás 2013-ban mutatta be a Tucson ix/ix35 hobbiterepjáró modelljének üzemanyagcellás változatát, amelyet a világon elsőként gyártott szériamodellként. Öt évvel később a vállalat a Nexo piacra dobásával mutatta be második generációs hidrogénhajtású járművét.

A személygépkocsik területén túlmutatva a Hyundai Motor kerekeken gördülő hidrogénfejlesztése kiterjedt a haszonjármű szektorban a hidrogénüzemű Universe buszra és a hidrogénüzemű Xcient teherautókra is. A Universe legújabb modellje egy feltöltéssel akár 635 kilométeres hatótávolsággal büszkélkedhet, míg az egy feltöltéssel akár 800 kilométerre képes Xcient Franciaországban, Németországban, Izraelben, Koreában, Új-Zélandon, Szaúd-Arábiában, Svájcban, Hollandiában, az Egyesült Arab Emírségekben és az Egyesült Államokban is fut az utakon.

Forrás: koreaherald.com

Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését